Gå til innhold

Sofiemyr, Kolbotn, Tårnåsen osv...


Tirill

Anbefalte innlegg

Hei hei, 

 

Er det flere fra Sofiemyr m/omeng her? :) Skal flytte dit og bare lurer litt på om det er noen fra der inne her og :) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Oppegård straks :-). Jeg flytter dit i romjula med mine to barn til kjæresten og hans sønn. I juni 2014 får vi baby. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Flytter til Sofiemyr i Juni og venter baby i juli. Vil gjerne ha kontakte med andre mammaer i området! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Sorry jeg såg ikke svar før nå! :)  Så hyggelig med folk i området, vi flytter nå 7 juni så det blir spennende! Skal jeg lage en facebook gruppe eller har du lyst desember2014?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jeg såg ikke svar før nå! :) Så hyggelig med folk i området, vi flytter nå 7 juni så det blir spennende! Skal jeg lage en facebook gruppe eller har du lyst desember2014?

Kan du lage den? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg prøvet meg frem og laget en gruppe. Den er hemmelig, send med en PM dersom dere vil være med ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå har jeg prøvet meg frem og laget en gruppe. Den er hemmelig, send med en PM dersom dere vil være med ;-)

Har du laget fb gruppe desember2014? Ellers finnes det jo en Høstbaby 2014 Follo/oslo gruppe (tidligere oktoberbaby 2014 Follo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, nå har jeg prøvet meg frem og laget en gruppe. Den er hemmelig, send med en PM dersom dere vil være med ;-)

Har du laget fb gruppe desember2014? Ellers finnes det jo en Høstbaby 2014 Follo/oslo gruppe (tidligere oktoberbaby 2014 Follo)

 

Ok, har laget gruppen men vi er bare tå i den nå, så skal da melde meg på Høstbaby 2014, visste ikke at det var en annen gruppe :-) takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, nå har jeg prøvet meg frem og laget en gruppe. Den er hemmelig, send med en PM dersom dere vil være med ;-)

Har du laget fb gruppe desember2014? Ellers finnes det jo en Høstbaby 2014 Follo/oslo gruppe (tidligere oktoberbaby 2014 Follo)

 

Finner ikke den gruppen på fb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...