Gå til innhold

AVA Riga eller EGV Klinikken??


Ønskerbabynå

Anbefalte innlegg

Masse lykke til <3 så spennende!!! Da er det ikke lenge til avreise :D tia har gått så fort! Vi satt inn egg 12 sept,og er nå gravid med tvillinger 22+4,og det er en av hver :D lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Racine:) Vi er på plass i Riga og i morgen er det egguttak på donor. Jeg er Såå spent nå! For en lykke å være gravid med tvillinger, håper jeg kan si det samme om ikke lenge til:)) Nyt tida videre med den voksende magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til imorgen<3 krysser fingrene for dere ;) jeg håper de siste ukene går fort nå,for gleder meg sånn til å hilse på gulla<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innsett, Ønskerbabynå! Måtte det gi full klaff og baby(er) til høsten!

 

Hilsen meg

- også takknemlig tvillinggravid etter eggdonasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere:) Her venter vi i spenning! Var uttak på onsdag, vet ikke hvor mange egg som ble tatt ut, men fikk beskjed at det var syv gode egg befruktet i går, og 5 gode igjen i dag. Så nå skal de ligge til Mandag og innsett da, må jo være noen som har klart seg til da ;) Vet ikke hvor mange egg som er vanlig ved donor, varierer vel veldig der også. Hvordan var det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...