Gå til innhold

Babytreff i Stavanger/ Sandnesområdet?


CEH

Anbefalte innlegg

Hei dere!

 

Jeg har termin 15. mars, bor i Stavanger og lurer på om det er andre i området som har lyst å starte en barselgruppe/ babygruppe?

 

Hadde vært kjempekoselig om det er flere som er klar for kafeturer, trilleturer  osv når den tid kommer!

 

Kan skrive mer om hvem jeg er når dere evnt gir respons, foreløpig kan jeg si at jeg er 34 år med en sønn på 3 år fra før :-)

 

Hilsen Camilla .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei :-)

Det hadde vært veldig koselig. Jeg bor på Tasta i Stavanger. Har hyperemesis, men håper at jeg kan være på beina om noen uker klar for treff. Hverfall hvis det blir i Stavanger. Tror desverre ikke jeg orker å farte til Sandnes med min form.

 

Jeg er 29, blir 30 i april og vi har en gutt på 2 år og 8 mnd fra før. Venter lillesøster 3. april. Men siden mini kom 11 dager før, så tipper jeg det kan bli mars :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Hei!
  • Jeg er 31 og venter min første lille gutt. Har termin 8 Mars og vil veldig gjerne bli kjent med andre i samme situasjon :) Bor i Bekkefaret ca nabo med sykehuset :) Så det er alltid trygt å komme på besøk til meg når det nærmer seg :)

Jeg jobber fullt enda, og dagene blir fort fylt opp, men det kommer jo alltid an på prioritering :)

 

*Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er 36 år og venter min nummer tre i slutten av mars. Skal på UL neste uke for å få endelig termin. Har en jente på 4,5 og en gutt på snart 2,5 fra før. Bor på Sola. Er gjerne med og møter litt folk. Har vært voldsomt kvalm, ikke kastet opp men bare vært konstant ekstremt kvalm på ettermiddagene/kveldene, men nå begynner det ENDELIG å roe seg.

 

Når jeg var gravid med nummer en hadde vi en BIM-gruppe her med restaurantbesøk på kveldstid fra cirka midten av svangerskapet og fremover, noen gang per måned. Veldig hyggelig å snakke med folk før babyene kommer også:-) Har noen av mine mine beste veninner nå fra den gruppen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Så kjekt at vi er flere i samme situasjon :-)

Jeg har samme erfaring som deg Daimstrut og har også fått flere nære veninner ut av BIM i sist svangerskap. For de jeg ikke har kontakt med lenger har jeg masse gode minner fra en permisjon fylt med turer, kafebesøk, hjemmetreff osv. Veldig kjekt å ha flere å henge sammen med i permisjonstiden :-)

 

Hva tenker dere om når dere ønsker å treffes da? Noen uker frem i tid? Selv hadde jeg i utgangspunktet evnt tenkt allerede nå, men har et risikosvangerskap og nettop fått vite at jeg må ha relativt strengt sengeleie en periode så tror jeg må utsette det litt og håpe situasjonen roer seg ned etterhvert. Håper virkelig det for har veldig lyst å treffes!

 

Er det kafetreff dere tenker nå i starten, eller? Går helt fint å treffes i Stavanger for min del om det er ønskelig ja :-)

 

Ser ellers at flere av dere har slitt med kvalme. Uff, selv har jeg sluppet unna denne gang, men hadde mye kvalme sist svangerskap så vet litt om hva dere går gjennom. Ikke noe godt så håper det slipper taket for dere begge snart!

Endret av CEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Treffes gjerne, Stavanger går fint for meg også og gjerne kafe på kveldstid/etter jobb. Skal på ferie neste uke, men en gang i midten/slutten på november hadde vært kjekt. Men bare gi beskjed dere som er syke, så tar vi det når det passer dere:-) Det er jo en god stund igjen til mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg er klar for å hilse på dere flotte gravide kvinner :) For noen er det kanskje vanskelig å sitte på en stol på en cafe, og jeg ønsker derfor å foreslå et treff hjemme hos noen. Jeg inviterer gjerne på te og kaffi hjemme hos meg en kveld, mn om det er noen andre som av ulike grunner ønsker å være hjemme hos seg er det bare kjekt :)

 

En dag neste uke eller uken etter?

De fleste kvelder passer for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra initiativ!

 

Ettersom jeg må ligge mye pga prematurrisiko er det helt supert med hjemmetreff. Vi har byggefolk i hus for innredning av vaskerom mv. så flott om vi kan være hos en av dere andre, så inviterer jeg gjerne hjem til meg når byggefolka er ferdige.

 

For min del passer det flere dager både neste uke og uken etter så er åpen for det meste: Blir kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er med:-) Er ganske opptatt neste uke, men uken etterpå passer fint (helst man-ons).

 

Når dato er satt kan du jo legge det ut på den siden for gravidtreffer her også så kanskje flere ser det. Kan kanskje invitere/ta med folk som har termin i feb/april også?

 

Ferie på Tenerife forrige uke, deilig! Og første uken helt uten kvalme:-) Var på ultralyd også og alt så bra ut, termin 26 mars. Sjekket ikke kjønn, det får bli en overraskelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då invitere eg te Onsdag kl. sju-halv åtta te Stemveien 5c på Bekkefaret (rett over veien for sykehuset). Hb flere har anledning te å komma. Eg servere te og svart kaffi og forhåpentligvis god steminig :) 

 

hilsen Siri Svandal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kan me prøva ein dag te ugå hvis någen vil, eller bare venta te itte jul?? Eg invitere gjerna som sagt tidligere :) Ha ei fortsatt goe uga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer på om det er for kort varsel. Det har jo vært så lite aktivitet her inne at tipper at det kan gå litt tid mellom hver gang folk sjekker forumet.

 

Tror kanskje det er større sjanse for treff om det settes opp minst 1 uke i forveien?

 

Jeg kan dessverre ikke stille på så kort varsel idag, men er veldig gjerne med en annen gang om det blir/er flere som ønsker det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då invitere eg te 12 desember så får me se om der havne någen lussekatter på fatet te kaffien/teen :) Så får me håba at någen andre henge seg på innen den tid :) Og har dåkk venner som ikkje e her inne så inviter gjerna :) Naboen min vente f.eks i mars så eg nevne d for henna :)

 

Nå e d snart advent. Ta vare på dåkk sjøl og ikkje stress..

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så kjekt!

 

Jeg bor i Stemveien 5c rett bak Romsø konditori i rundkjøringen v/ sykehuset.

Velkommen alle flotte kvinner med kule på magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Naboen har også takket ja til invitasjon :) Så i utgangspunktet blir vi 4 stk, men der er plass til fler :) 

Dere må parkere ute i gaten langs hekken.

Mitt tlf.nr er 975 16 480 hvis det blir spm. om veien eller noe annet..

 

Velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...