Gå til innhold

jeg kan vel ikke være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

For ca. 6-7 uker siden hadde jeg ubeskyttet sex. Jeg fikk en liten blødning under samleie, deretter gikk det noen dager før jeg fikk mensen. Nå har jeg ikke hatt mensen denne mnd og er 10 dager for sen.føler hele tiden at jeg har mensen men den kommer aldri :/

 

Det jeg lurer på er om det er mulig at jeg er gravid? Har dom sagt hatt mensen etter samleie så tenkte derfor at det ikke var en mulighet men nå begynner jeg å bli litt redd, føler meg skikkelig dårlig...

 

Er bare 18 år og vet ikke engang navnet på ham som da måtte vært faren så håper virkelig at jeg bare er syk..

 

Anonymous poster hash: c52b9...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du alltid hatt regelmessig mens?? Det kan jo hende at du er forsinket av en eller annen grunn. Stress kan for eksempel virke inn.

 

Jeg har lest at man kan ha en menslignende blødning når egget fester seg, kalt festeblødning. Noen ganger er den bare bittelitt blod i trusa, andre ganger kan den minne om mensen. Siden det har gått såpass lang tid etter samleie vil hcg nivå kunne gi utslag på en test. Så mitt tips er: ta en test. 

 

Noen ganger kan også kroppen lure oss til å tro vi er gravid, og da kan mange symptomer dukke opp... Jeg har flere ganger trodd jeg har vært gravid og da fått masse "gravidtegn" som uvel, svimmel, hodepine etc. :P 

 

Lykke til! Håper det går sånn som du ønsker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...