Gå til innhold

Endrometriose..??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Har prøvd å søke litt selv på nett siden legen ikke har tatt meg så alvorlig.

Vet det igrunn er dumt, men har ikke kommet frem til noen mulig farlig sykdom i det minste.

 

Jeg bruker P-piller til daglig. Har likevel kraftige, langvarige og uregelmessig mens. Gjerne flere ganger i en syklus.

Smertene i venstre hofte, mage og korsrygg er verre under mens. Har mest lyst til å være hjemme når det står på. Stoler ikke på at bind/rtamponger holder til blødningene. Samtidig er jeg ofte kvalm, svimmel og uvel.

 

Har også mye vondt og ubehag med å puste på høyre siden fremme og bak. Hjelper merkelig nok å ligge på høyre side og strekke denne ut og opp slik at venstre side krøller seg innover. Dette er nok også mest eller bare til stede når blødningene er som verst.

 

Tarmen er også et kapittel for seg selv, og legen mente jeg kun led av irritabel tarm. Har også en litt mer aktiv blære enn andre. (Føler det selv..)

 

Leste på nett at alt dette kunne ha sammenheng med endrometriose. Dette er jo ikke farlig av seg selv, men ville ha hjulpet meg å vite hvorfor ting er slik når andre lurer på hva som feiler meg..

 

Noen som er plaget av noe lignende?

 

Anonymous poster hash: 5577b...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...