Gå til innhold

Varierende aktivitet i magen


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Den siste uken har magetrollet vart veldig rolig. Forrige uke var det full fest der inne. Jeg opplevde også det samme for noen uker siden. Jeg kjenner altså liv hver dag nå, men det varierer hvor mye. Og så - akkurat når jeg begynner å lure på om jeg bør bli bekymret, setter hun i gang med skikkelig kick-boksing. <3

Opplever dere det samme?

(Jeg er 26+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever det samme som deg :) En dag er det full fres og spetakkel i magen, og dagen etter kan han være helt rolig. Synes det er veldig gøy med sprell :D Jeg er foresten 22+3  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26+0 her og her er det likedan :) noen dager hender det at jeg bare kjenner en og annen romstering, dagen etter er det full fres! Er vel normalt vil jeg tro siden babyn fortsatt har nogenlunde god plass der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dag kortere på vei enn deg og det samme satt jeg og tenkte på i går.. Synes han var så aktiv i sist uke, og ukene før der, slik at magen hoppet og hele meg ristet

Nå er det mer som om han strekker på seg flere ganger til dagen. Tenker det er fordi det begynner å bli trangere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26+3 i dag og har hatt det samme som du beskriver siste uken. I går var jeg på sykehuset for da ble dt brått veldig stille. Han var rolig sa legen, men alt så ok ut. I dag igjen startet dagen med full fart.

 

Egentlig liker jeg ikke dette stresset med siste delen av svangerskapet, vill bare bli ferdig å få ungen ut så jeg kan passe på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...