Gå til innhold

Snart 3. Trimester!!


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Jeg synes 2. Trimester har gått fort, jeg! Om mindre enn 2 uker rusher jeg videre til 3. Trimester!!

Noen av dere er der vel allerede neste uke.

Gleder meg over at ventetiden begynner å føles overkommelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiden går så fort fremover nå. Gleder meg mer og mer til desember. Tror dere den lille kommer før eller etter termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fremdeles tiden sniker seg av gårde. Hjelper ikke at jeg ikke kan jobbe ut svangerskapet heller ;)

 

Jeg vet at kommer han av seg selv går det langt over termin, men igangsettelse skjer vel like før tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åååh, jeg håper veldig at hun kommer før juleaften i alle fall. Hadde vært veldig koselig å få feira julekvelden sammen med henne :) 

Også er det bare litt over 2 måneder til permisjon. Jikes! Gleder dere dere til å være hjemme? Jeg er litt ambivalent, sist gang ble jeg ekstremt rastløs. Får aktivisere meg selv. Mye.

 

Jeg synes fremdeles tiden sniker seg av gårde. Hjelper ikke at jeg ikke kan jobbe ut svangerskapet heller ;)

Jeg vet at kommer han av seg selv går det langt over termin, men igangsettelse skjer vel like før tror jeg.

 

Huffda! Er du i dårlig form? :/ Hva er det som gjør at du blir igangsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, jeg håper veldig at hun kommer før juleaften i alle fall. Hadde vært veldig koselig å få feira julekvelden sammen med henne :) 

Også er det bare litt over 2 måneder til permisjon. Jikes! Gleder dere dere til å være hjemme? Jeg er litt ambivalent, sist gang ble jeg ekstremt rastløs. Får aktivisere meg selv. Mye.

 

 

Jeg synes fremdeles tiden sniker seg av gårde. Hjelper ikke at jeg ikke kan jobbe ut svangerskapet heller ;)

Jeg vet at kommer han av seg selv går det langt over termin, men igangsettelse skjer vel like før tror jeg.

 

 

Huffda! Er du i dårlig form? :/ Hva er det som gjør at du blir igangsatt?

Formen er ikke mye å skryte av desverre :/ jeg føder store barn og går ikke i fødsel av meg selv. I tillegg er fødslene mine utrolig raske, jm rakk ikke inn slik at jeg fikk hjelp til å ta imot forrige barnet. Selv om jeg ringte på med første dobbeltrie.

 

Så de vil ha kontroll og la meg føde på sykehuset. Og skulle ting mot all formodning komme igang av seg selv rekker jeg knapt nok E6 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. Så bra at du blir fulgt opp ordentlig da! Husker jeg tenkte mye på det der med raske fødsler etter min lange, og tenkt at det må jo være bedre å bli ferdig fort selv om det er vondere (?) , men har jo forstått at det ikke bare er fordeler med det ;)

 

Høres veldig nervepirrende ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok de raske fødslene er intense i mye større grad. Når man åpner seg 8 cm på en rie så kjennes det ut som om hele greia revner ;)

 

Men jeg synes det høres utrolig utmattende ut med døgn lange fødsler og er glad for de korte.

Men sist gikk det for fort, førte til masse metningsfall, lange pustestopp og det tok to døgn å få opp kroppstempraturen til babyen.

 

Så håper på en litt mer kontrollert fødsel. For meg er de kjappe bra, men her er det jo babyen som er viktig.

 

Den gyldne middelvei :P håper vi får mer normalfødsler begge to =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...