Gå til innhold

"Redebygging" anyone?


Gjest isimagen

Anbefalte innlegg

Gjest isimagen

Er det bare jeg som allerede er godt i gang med å gjøre klart til babyen kommer?

 

Merker jeg blir stressa av at uke 30 nærmer seg og vil ha ting på plass nå.

 

Nå har vi nesten alt fra før (storebror), men jeg vil begynne å vaske klær, rydde plass i skapene og sette opp sprinkelsengen ganske så snart.

 

Hvordan ligger dere an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tar jeg det veldig med ro egentlig. Har handlet inn en del klær, men ikke vasket noe ennå. Sprinkelsenga blir ennå brukt av storebror, har en gammel juniorseng som han skal bruke når babyen kommer (må bare pusse den opp først). Klør i fingrene etter å begynne med barnerommet, men vurderer frem og tilbake om jeg skal lage det nå eller om jeg skal vente til etter hun er født. Vogn, stellebord osv. har vi fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

mangler madrass, sengetøy, og litt klær...... ellers skal snuppa være velkommen!

Mamma kommer i oktober, så jeg har fått innkjøpsforbud på resten til da...... Hun vil også være med å bidra! Fint det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det meste å komme i hus hos oss, og barnerommet er snart ferdig :) Er en person som liker å ha alt i orden tidligst mulig, så siste innkjøp blir nok gjort veldig snart :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...