Gå til innhold

Homofil? (Usikker om passende) 14år


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har begynt å få noen tanker om jeg noen gang blir homofil. Jeg har onanert siden jeg var 11. Gjør det én til to ganger om dagen. I det siste året har det ikke føltes så godt som det brukte å gjøre, og det føles ut som jeg har misbrukt det / gjort det for mye, er nesten avhengig av og gjøre det. Og det "største problemet" er at jeg føler ikke den lysten på sex lenger. Når jeg ser jenter etc. blir jeg ikke så tiltrukket som før. Jeg lurer veldig sterkt på hva som er feil, er det normalt, blir jeg til slutt homofil..? Vet ikke om jeg definerte det godt nok, men jeg håper noen virkelig kan noe med det og vet hva det er. Jeg har virkelig ikke lyst en noe annet på jord enn å bli homofil. Jeg liker jenter, og har alltid lyst å gjøre det. Jeg har ikke lyst og bli homofil, da tar jeg selvmord. Vet ikke om det var passende å skrive det på denne type emnet, men jeg så ikke noen annen form for emne, so whatever. Håper noen kan svare meg på hva som skjer - unormalt, normalt, skal jeg roe ned?

 

Mvh anonym



Anonymous poster hash: a31f2...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i en alder hvor usikkerhet rundt egen seksualitet er veldig vanlig. Om du skulle "bli" homofil så er ikke det det verste som kan skje.

 

Prøv å slappe av du. Vet det er lett for meg å si, men prøv å ta det med ro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...