Gå til innhold

Har dere fått vite kjønnet?


alenemor889

Anbefalte innlegg

Jeg har ordinær ultralyd neste mandag(2. september). Magefølelsen sier gutt, selv om det er helt det samme hva det blir. Men jeg synes det er så kjedelig å gå rundt å ikke vite om det er jente eller gutt;) Har noen fått vite kjønnet enda? Var det som dere hadde trodd? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følte at det var en gutt ganske tidlig, men da folk begynte å gjette for meg ble det plutselig veldig mange som sa jente, så begynte jeg å tro på det selv også. Overraskelsen var stor da jeg fikk vite at jeg har en liten gutt i magen. Har fått det bekrefter av både sykehuset og fastlegen Hehe... Så nå har jeg handlet inn masse gutteklær. Gleder meg til å treffe ham i desember/januar. Foreløpig termin var 7.januar, endelig termin 31.desember. Her skal jeg ihvertfall prøve å knipe igjen til 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har OUL på torsdag 29.8 så håper virkelig turbodemonen viser oss hva slags kjønn den er for er bare SÅÅÅÅ nysgjerrig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk vite på ordinær ultralyd forrige uke. Navlesnoren lå mellom bena, men hun var likevel veldig sikkert på at vi får ei jente. Jeg kunne tydelig se de berømte tre strekene selv, og hun hadde ingen tut mellom bena som storebror hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i forrige uke og vi fikk se en aktiv og frisk gutt :) Ekstra stas siden vi har jente fra før og har tenkt å nøye oss med to barn. Men guttenavn er vanskelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var jente hele veien :) det viste seg å være 2 jenter!! :)

skjønner det er kjedelig å vente...håper ventetiden flyr forbi i super fart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren trodde det var jente, men jeg var helt sikker på at det var gutt. Han hadde rett- så nå kommer det en liten prinsesse over nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd, og det viste seg at det gjemte seg en liten jente der inne :) Da får vi en av hver, og det er jo litt gøy ;) Ble veldig overrasket siden jeg var så sikker på at det var gutt, men er veldig glad for jente ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...