Gå til innhold

Noen som vet om en måte å tjene noen ekstra kroner på ved å jobbe hjemmefra?


sunny81

Anbefalte innlegg

En gylden mulighet nå til å tjene ekstra penger er ved å jobbe som konsulent i Tupperware. Det passer perfekt når en går hjemme i permisjon og ønsker å komme litt ut en kveld i uken eller en selvfølgelig invitere barselgruppen hjem på lunsjdemo med basisen. Mange har også valgt å forlenge

forlenge permisjonstiden.

Tupperware kan være en hobby, deltidsjobb eller fulltidsjobb. Du jobber når du vil selv og er din egen sjef.

Fantastiske muligheter, mennesker, produkter, reiser, gaver, hedninger, lønn... Jeg har hatt et eventyr siden jeg begynte!

Karrierestigen er bratt om en ønsker å bli teamleder også.

Akkurat nå, Tom 30.8.2015, har vi et fantastisk velkomsttilbud med 6 kniver til en verdi av kr 2000 ca. Samt startbagen med alle produktene. Prøv i 5 uker, liker du det ikke, da gir du deg. Og du har mange gode produkter og er en erfaring rikere.

Blir du med? Full opplæring får du og mange gode produkter! Sender over hele landet. Ta kontakt med en kommentar her, så kan jeg fortelle deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

En gylden mulighet nå til å tjene ekstra penger er ved å jobbe som konsulent i Tupperware. Det passer perfekt når en går hjemme i permisjon og ønsker å komme litt ut en kveld i uken eller en selvfølgelig invitere barselgruppen hjem på lunsjdemo med basisen. Mange har også valgt å forlenge

forlenge permisjonstiden.

Tupperware kan være en hobby, deltidsjobb eller fulltidsjobb. Du jobber når du vil selv og er din egen sjef.

Fantastiske muligheter, mennesker, produkter, reiser, gaver, hedninger, lønn... Jeg har hatt et eventyr siden jeg begynte!

Karrierestigen er bratt om en ønsker å bli teamleder også.

Akkurat nå, Tom 30.8.2015, har vi et fantastisk velkomsttilbud med 6 kniver til en verdi av kr 2000 ca. Samt startbagen med alle produktene. Prøv i 5 uker, liker du det ikke, da gir du deg. Og du har mange gode produkter og er en erfaring rikere.

Blir du med? Full opplæring får du og mange gode produkter! Sender over hele landet. Ta kontakt med en kommentar her, så kan jeg fortelle deg mer.

Har man i det hele tatt lov å jobbe ekstra når man er i permisjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
On 10/5/2013 at 2:57 PM, abh2013 said:

Vet av 2 ledige stillinger der du jobber hjemme fra, er godt betalt! :)

Jobber der selv, det er veldig godt betalt! Og siden de bruker en paypalkonto som bedriftskonto så er det skattefritt, må man selv ha paypal konto da, men det er ikke noe problem :)

 

Jobber som selger der og har vært oppe i 43 000,- en måned :) Men ligger på rundt 30-35-40 000 til vanlig :)

 

Jobber også som elektroreperatør fast stilling (annen bedrift), bruker ettermiddagene på å selge for de nevnt ovenfor :)

kunne du sendt meg en pm også. trenger litt ekstra penger :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På 5.10.2013 den 14.57, abh2013 skrev:

Vet av 2 ledige stillinger der du jobber hjemme fra, er godt betalt! :)

Jobber der selv, det er veldig godt betalt! Og siden de bruker en paypalkonto som bedriftskonto så er det skattefritt, må man selv ha paypal konto da, men det er ikke noe problem :)

 

Jobber som selger der og har vært oppe i 43 000,- en måned :) Men ligger på rundt 30-35-40 000 til vanlig :)

 

Jobber også som elektroreperatør fast stilling (annen bedrift), bruker ettermiddagene på å selge for de nevnt ovenfor :)

Hva er epost adresse jeg vil gjerne hvite mer? Mitt e-post er [email protected]

mvh 

awes

 

Anonymkode: 83fa8...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er epost adresse jeg vil gjerne hvite mer? Mitt e-post er [email protected]

mvh 

awes

 

Anonymkode: 83fa8...4a3

Brukeren har ikke vært aktiv på fem år. I tillegg er det mest trolig et lyssky prosjekt.

Anonymkode: 556f7...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...