Gå til innhold

Hvor mye kan man se for seg at en toppblogger tjener i mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De som livnærer seg av det? Rannveig, frue, SophieElise osv. Snakker vi 70.000?



Anonymous poster hash: 19c15...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellom 45.000 - 75.000 i måneden dersom du blogger seriøst. Tenker ikke på fjortisene som Sophieelise, Rannveig osv, men de voksne som Fotballfrue, Kristina Andersen, Lene Orvik også videre. Fjortisene aner jo ikke hva de driver med. 



Anonymous poster hash: efc47...ca8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk lest at "fjortisene" andreabadendyck, sophieelise osv har opp mot 70 000 i mnd. Mens fotballfrue og de har over 100 000..

Kan hende det bare var rykter da.

Ihvertfall er det urettferdig mye penger å få bare av å skrive om produkter de har fått og hverdagen sin.

Dog, så skjønner jeg at det er slitsomt å være blogger. Må tåle masse drit, må alltid se pen ur, bruke mye tid på outfit, ta bilder hele tiden. Men helt seriøst, så hadde jeg lett valgt et slikt yrke.

Hadde jeg hatt utseende til det.. Og noe peiling på mote da.

 

 

Anonymous poster hash: d65cd...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kan være mentalt sunnt å være toppblogger, tenk deg all presset de har, alle kjenner de igjen, rykter de stadig har osv, mye dritt de må tåle å høre hver dag. Ja de tjener kanskje en del men det er jo også i en del av produkter de får gratis hele tiden, og må betale skatt for det.:) 



Anonymous poster hash: 6e39e...8e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie har ca 50 000 i mnd, i tillegg til at hun får sponset turer, konsertbilletter, sminke, klær osv. Sjelden hun bruker penger på noe særlig selv.



Anonymous poster hash: 084dc...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...