Gå til innhold

PMS ganger 10000...


Heklemamma

Anbefalte innlegg

Ååå.. jeg har bare lyst til å GRINE. ALT er dritt liksom. Jeg er jo egentlig lykkelig. Veldig lykkelig. To nydelige barn, en fantastisk mann, og drømmen om to barn med ikke så langt mellom går i oppfyllelse. Alt jeg drømte om som liten er jo her hos meg nå. Jeg har jo fått alt. Likevel går jeg rundt med tårer i øynene hele tiden. Kan ikke huske at jeg har vært så emosjonell i tidligere svangerskap.

 

Stakkars mannen min som til stadighet må trøste meg, for ting jeg ikke vet hva er engang. Jeg føler meg enorm, som en elefant, fått masse kviser, og er trøtt og sliten hele tiden.. Huff.. Veldig negativ i dag ja..

 

Men jeg har det jo egentlig bra. veldig bra..

 

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff stakkar deg!:o kjenner meg heldigvis ikke igjen:). Var sånn forrige gang jeg gikk gravid, gikk både dører og glass. Ble rene monsteret uten grunn. Ikke noe særlig når du føler de rømmer huset for å få en pause fra galskapen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper du føler deg bedre opplagt nå. Jeg har vært litt sån opp og ned i humøret, men har gått ganske greit. Tar lett til gråten merker jeg og har forsåvidt vært samme emosjonelle opplegg de andre svangerskapene. Gleder meg til graviditeten er overstått, egentlig ALDRI vært helt fortrolig med å gå gravid, noen synes jo at det er helt fantastisk, men jeg synes det hele er mest slitsomt, både psykisk og fysisk. Litt kos med spark i magen er det jo da, men gleder meg mest til fødsel, få babyen i armene, kroppen tilbake ;)

 

Ps Fått masse kviser og rare nupper i huden, er blitt litt rødlett og fler sprengte blodkar i ansiktet. Føler meg ikke så lekker :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, kjenner meg dessverre igjen der ja :( ble gravid mot alle odds og var sååååå emosjonell, ustabil og FULL av hormoner at til og med JEG ble sliten av meg selv :(

 

Men det gikk heldigvis over ;) og det gjør det nok med deg også skal du se :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det går bedre nå.. Heldigvis. Skulle jeg ha vært så emosjonell hele svangerskapet, så tror jeg muligens jeg burde ha leid meg ei lita hytte langt inni skogen. lol..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...