Gå til innhold

Vises magen nå??:)


Ønsker meg en til<3

Anbefalte innlegg

Liten aktivitet her inne igrunnen... Lurte på hvordan det er med dere? Begynner magene å synes litt nå? Min er vanlig på morgenen, så ser det ut som jeg er 5 mnd på vei på kvelden, men det kommer vel av dårlig fordøyelse:O. Gleder meg til den harde runde kulen kommer isteden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her også, oppblåst om kvelden.. gleder meg til kulen kommer ja! :) jeg prøver å kjenne etter livmoren, men kjenner ikke noen hard kant som blir beskrevet flere plasser..kjenner vel heller noe mykt.. Hva med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, her er magen synlig ja.. Jobber i barnehage, å i dag spurte en mor jeg var gravid.. Jeg som ikke skulle fortelle det før neste uke etter UL :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg enorm, som en elefant. Dette er mitt tredje svangerskap, og magen kommer fortere og fortere for hvert svangerskap. Nå er jeg 14+3, og jeg ser ut som om jeg er iallfall 20.. Håper bare jeg blir mer fortrolig med magen etterhvert som den blir sånn skikkelig gravidmage, nå ser jeg egentlig bare feit ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her som mange av dere andre. Ganske vanlig på morgenen/dagen, men magen blir større på kvelden. Gleder meg veldig til det blir en ordentlig gravidmage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skriver under på denne. Magen har ganske normal str om mårran, men ser ut som jeg er 5-6mnd på vei om kvelden.. ;)  Har fortalt det til nærmeste, men nu de siste dagene har flere andre spurt meg om jeg venter smått.. Ikke pga magen, men ansiktet mitt.. Hmm.. Føler meg ikke annerledes selv.. ;)  Er 14+2 idag

Endret av *Lykkeliten*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes... Her er magen på plass:-/ er 16+6 i dag...

Fikk høre i dag at jeg ser svæææær ut. Det var ikke hyggelig! Jeg har "bare" gått opp 3kg hittil...Synes jeg har vært flink å passe på.

Fikk litt nedtur,mannen min mener jeg ikke må bry meg om det :-)

Dette er mitt 3 svangerskap.

Måååå alle være sånne tynne gravde med liten kul da??

Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp magen er der her og (14+3 med tvillinger). Eg har fortsatt ikkje gått ut offentleg med det pga mange abortar, også seine, før. Men eg kan ikkje skjule det lengre. Magen likar eg; det er verre med rumpa som veks ..... Skal på ul om 6 dagar. Dersom alt er ok då så seier wg det til folk (og det gler eg med slik til!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 16 + 4 i dag, og har litt mage om kvelden, men er vel heller litt oppblaast etter middag.

Puppene blir bare stoerre og fant endelig en BH som passet denne uken, saa har lagt litt paa meg.  Men foeler meg ikke saa veldig gravid enda, uten om J-cupen jeg ikke vil ha.

 

Ingen som har lagt merke til noe paa jobb, men de tror vel kanskje bare at jeg har lagt paa meg litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...