Gå til innhold

Hjelp- trenger tips til bryllupsgave!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å gi noe spesielt! Brudeparet har god økonomi og har alt de trenger av utstyr. Noen som har noen smarte tips til en gave?

 

Anonymous poster hash: f34be...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor nær er de? I forhold til pris og sånn.

Vi har gitt pengetre til noen av våre nærmeste. Fylt en gren eller plastikktre med femtilapper.

Gitt et lerret med bilde av dem som folk kan skrive en hilsen på på bryllupsdagen eller bare navnet sitt.

Gjestealbum med bilder av brudeparet. Gjerne hver for seg i perioden før de ble et par og i starten av forholdet.

Ei venninne har ALLTID spist og laget maxboller til middag, så de fikk en "maxboller-kake" pyntet med ulike kjøkkenredskaper.

Vi fikk kjærestevott, og kjærestesokk. Artig og annerledes.

Har erfaring med at gaver som er hjemmelaget eller som spiller på hvem de er/hva de liker å gjøre sammen, har vært suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ønskeliste, men bruden sa hun synes det var kjedelig å vite hva de skulle få.. Vi er nære. Tenker noen tusen kr, litt avhengig av hva vi kjøper. Trenger ikke være dyrt bare for å være dyrt, liksom..

 

Takk for svar!

 

Hi

 

Anonymous poster hash: f34be...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevelser kan være bra! Kommer jo litt an på hva de liker å gjøre, men f.eks teaterbilletter, gavekort i en klatrepark, billetter til stand-up-show, kjøp et telt og stormkjøkken, inviter dem på en gourmetmiddag for bare de to hvor du har laget tre-retters, dekket på et romantisk bord for to og serverer nydelig vin til maten osv., eller kjøp en kurv du kan fylle med forskjellig (f.eks vin, deilig kaffe/te, to kinobilletter, flaxlodd, luksus-sjokolade,...) Tja, skal tenke litt til, kanskje jeg kommer på noe mer... ;)

 

Anonymous poster hash: 05ff6...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav middag en kveld i måneden i ett år en gang. Det ble veldig godt mottatt. Vi fikk sett hverandre jevnlig og spist masse god mat



Anonymous poster hash: e8cc5...f95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de hage?

Vi ga et epletre i gave til et vennepar. Nå har de vært gift i 10 år og treet gir masse frukt og minner dem stadig på bryllupet. (evt andre frukttrær hehe)

Hvis det koster mindre enn summen dere tenker kan dere evt kjøpe to eller slenge med billetter til en opplevelse (teater, konsert osv).

 

Folk så litt rart på oss som kom trekkende inn i lokalet med et tre til gavebordet. Hadde satt på sløyfe og greier. Men skapte en god latter og folk skjønte symbolikken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk forresten opphold på et spa/helsehotell som er helt fantastisk. En helg å bare fokusere på oss selv, positive aktiviteter, massasje/behandlinger etter vårt ønske(dette dekker vi selv) og sunn og ernæringsrik mat. Gleder oss masse til å ta i bruk dette gavekortet etter at magetrollet er født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kan slå sammen noen idéer og lage opplevelsestre?

 

Takk igjen!

 

Og tar gjerne imot flere tips :-)

 

Anonymous poster hash: f34be...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Ja, det er sant. Jeg har tenkt på at hvordan kan gaven min være både personlig og noe som de kan ha glede av, spesielt til de som har alt? Jeg tenker at mat og matgaver kan være noe som alle bruker og trenger, før eller senere! Derfor googlet jeg litt på «matgaver» og fant delikatematgaver.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...