Gå til innhold

PFC Ladycomp til salgs


lisal

Anbefalte innlegg

Selger min PFC Ladycomp, den er ca 3 1/2 år gammel. Jeg har brukt den som planlegging, og har fått 2 barn i denne perioden, så det sier seg selv at den er lite brukt ;) Selger den for 2500kr (nypris er 4790kr), da følger det med pose til selve Ladycompen (munnstykket sitter på, kan velge om du bestiller nytt eller hva), og 2 brosjyrer om Ladycompen og bruksanvisning. Kan se om jeg får letet frem kvitteringen å. Send meg gjerne en PM om du er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Anybody

Kan man bruke den om man ønsker å vite hvilke dager man kan ha sikker sex på også? Eller bare om man planlegger å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Ja, har brukt den som det å mellom svangerskapene. Det var derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet, da jeg ikke ønsket noe hormonelle prevensjonsmetoder. Man må legge inn datoene for de siste menstruasjonene, og måle hver morgen før man står opp. Må være flink til å følge hva monitoren sier ang hvor man er i syklusen, gjør man det så fungerer det. Dette er min personlige erfaring selvfølgelig :) Har en venninne som bruker den til dette, og hun er veldig fornøyd, men sier man må huske å følge hvor man er i syklusen. For min del har dette vært det beste alternative, da jeg ikke ønsker noe hormonelle stoffer i kroppen. Les mer om den på pfc.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anybody

Heihei! Ja, har brukt den som det å mellom svangerskapene. Det var derfor jeg kjøpte den i utgangspunktet, da jeg ikke ønsket noe hormonelle prevensjonsmetoder. Man må legge inn datoene for de siste menstruasjonene, og måle hver morgen før man står opp. Må være flink til å følge hva monitoren sier ang hvor man er i syklusen, gjør man det så fungerer det. Dette er min personlige erfaring selvfølgelig :) Har en venninne som bruker den til dette, og hun er veldig fornøyd, men sier man må huske å følge hvor man er i syklusen. For min del har dette vært det beste alternative, da jeg ikke ønsker noe hormonelle stoffer i kroppen. Les mer om den på pfc.no.

Tusen takk! Ja jeg tåler ikke hormoner og kan ikke leger ha min kobberspiral grunnet sterk endrometriose.

 

Men jeg huske rikke nøyaktig når jeg har mensen, men det kan vel legges inn etterhvert eller? Hvor i landet bor du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...