Gå til innhold

Ordinær UL


Ønsker meg en til<3

Anbefalte innlegg

Heisann jenter :D

 

 Har dere fått time til ordinær UL enda?

 

Jeg har fått time 30 august, halvannen uke til jeg er over i andre trimester og etter det flyr nok tida litt fortere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært til svangerskaps kontroll ennå, skal om to uker :) 

Håper tiden flyr framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen min i forrige uke. Men han sa at vi ikke kunne ta blodprøver før i uke 13, og at vi først da skulle søke om fødeplass og ultralyd. Men dere som har fått time til UL, dere har allerede søkt fødeplass dere da??

Det bør vel bli i slutten av august, begynnelsen av september i forhold til uke 17-19. Leeenge til! Kjenner jeg er utålmodig og vurderer å få en tidlig ultralyd privat om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det si at det er ordinær ultralyd? :-)

Det er en kontroll som anbefales av myndighetene, og utføres vanligvis i perioden uke 17 - 19. Du får henvisning av fastlege el jordmor og betaler ikke noe for denne. Vanlig å ha den der du har fødeplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har fått time til oul 20/09 :-) 4 uker til og er allerede utålmodig! Gleder meg og gruer meg på en gang. Var på ul i uke 12 og da så alt fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på UL til mandag. Var på ekstra UL i går pga blødning. Så vi har allerede sett babyen da. Men, de går jo litt grundigere til verkt på OUL.. Vi vil ikke vite kjønn da, etter gårsdagens blødning, så fant jeg egentlig ut hvor ubetydelig kjønn egentlig er (sånn sett bortifra om man kan bære sykdommer som bare gutter eller jenter kan få).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått oul 3.9, men har vært på tili ul på volvat:-) så vi vet det er gutt alerede vi, gleder meg uansett til oul for å se at han er frisk og rask:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ordinær ultralyd 12. September. Har vært på en tidlig ultralyd i uke 12, men der klarte de ikke å se kjønn. Veldig spent !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var hos legen min i forrige uke. Men han sa at vi ikke kunne ta blodprøver før i uke 13, og at vi først da skulle søke om fødeplass og ultralyd. Men dere som har fått time til UL, dere har allerede søkt fødeplass dere da??

Det bør vel bli i slutten av august, begynnelsen av september i forhold til uke 17-19. Leeenge til! Kjenner jeg er utålmodig og vurderer å få en tidlig ultralyd privat om dagen.

Det stemmer ikke. Jeg var hos legen i uke 6+5, da fikk han tatt alle blodprøver, og et par uker etter fikk jeg innkalling til UL og der jeg skal føde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...