Gå til innhold

Noen andre som sliter med kvalme og slapphet?


*Mamma-til-2-jenter + 1?*

Anbefalte innlegg

Heisann!  
Jeg er på vei med min nr 3, og har termin 30 januar 2014. 

I mine forige svangerskap har jeg hatt svært lite kvalme, og generelt lite symptomer på at jeg i det hele tatt var gravid. Bortsett ifra at magen har komt fort. 

Men denne gang er alt helt pyyyyton! 
Jeg går konstant kvalm, har hodepine dagen lang og energinivået = 0. 
Kjenner jeg er helt utmattet etter en dag med ungene...  

Håper virkelig det bedrer seg snart, orker ikke 6 lange måneder til slik som dette! 
Huff! Ønsker så virkelig å kose meg med graviditeten, men nei dette er fullstendig grusomt. 

Får trøste meg med at de fleste sier at den verste kvalmen avtar etter uke 12... 
Vel i dag er jeg 9+6, så heldigvis ikke altfor lenge igjen da...  *håpe*

Andre som har det på samme måte?  
Og ja, er det noen andre som kjenner livmoren godt over bekkenet allerede?? 
Som sagt er jeg snart 10 fullgåtte uker, har gått gravid 3 ganger før, men bare 2 levende barn kom til verden. <3

Livmoren min kjennes nå godt over halvveis opp til navlen, har også vert på ultralyd og sett at det bare er 1 inni der :P  så er nok bare livmoren som er stor da eller noe? ..  hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så heldig å være blandt de 1-2% som har fått ekstrem svangerskapskvalme så vet alt om null energi, konstant kvalm og ekstremt svimmel! :) hjemme på 2 uka nå og må si jeg er lei!! Og enda, ifg legen, 3-4 uker til før jeg kan håpe på forbedring hvis jeg er heldig wee hehe.. Jeg er alene og førstegangs mor så legen ringte hjemmesykepleien så hjemmehjelp kommer i dag for å gjøre litt husarbeid for meg. Ikke fått gjort noe på to uker så ser ikke ut her med 4stk firebeinte så gleder meg litt selv om det er helt grusomt å ikke kunne ta vare på seg selv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff! 
Hørtes ikke litt greit ut en gang!  
Håper du blir bedre snart! 
Har selv vert alenemor i noen år, til en jente på 6 år, og en jente på 10 mnd. Gikk alene hele svangerskapet med yngste frøkena. Og det var tungt, men da slapp jeg i det minste disse grusomme symptomene. Håper virkelig hellet snur for deg snart! :) **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...