Gå til innhold

Formen?


Ønsker meg en til<3

Anbefalte innlegg

Åssen er formen deres jenter? Her er dagene slitsome etter lunch. Men det går greit å håper det vokser å gror i magen. Lenge disse ukene når man ikke kan kjenne liv enda. Gleder meg til å kjenne spark om noen mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er stort sett grei. Lit uggen i perioder men ikke mye. Men er så trøtt. Gjesper hele dagen. Og legger mg kl åtte ni. Eneste plagsomme til nå er at jeg er super oppblåst. Ser ut som om jeg er fire mnd på vei. Ikke fem seks uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk følt meg helt normal (ikke gravid) i flere dager nå! Og jeg nyter det!;-p Men di puppa er ikke helt gode altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og kvalm...kaster opp nesten hver dag. Håper kvalmen ikke varer like lenge som forrige gang jeg gikk gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kvalme litt av og på, og noe svimmelhet. Trøttheten er ikke så ille lenger. Men jeg er også veldig oppblåst Evas cecilie. Har ikke sagt noe til noen enda, så blir jo kjempe sliten av å gå å holde inn magen hele dagen. Slipper jeg den ut er jeg jo 5 mnd på vei med en gang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har kvalmen satt inn... Er 5+5 i dag. Kaster ikke opp, men går rundt og er uggen hele tiden. Ikke så veldig trøtt akkurat nå, tror det hjelper at det er lyst og fint ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på jobb trodde jeg d skulle gå gale. Hadde akkurat spist lunch og så blei jeg drit kvalm. Jobber på kjøkken så d passet ikke bra. Varte sikkert i femten min der jeg ikke orket noen ting og så var d over. Nå bare dirrer d i magen. Håper det er det verste jeg får. Var så å si ikke kvalm sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i helt elendig form denne gangen, men det ser ut som om det begynner å bedre seg nå. Entrer uke 11 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært trøtt og sliten i flere uker.. men dette virker bedre nå :) men er endel kvalme på kveldstid her..ingen spying heldigvis! :) Puppene er veldig ømme å det har de vært siden midten av juni.. Men herlig uansett!! <3

Endret av Minførsteifebruar14<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ganske fin form egentlig, bortsett fra at jeg går rundt og er stuptrøtt hele tiden. Var kvalm noen dager, men det har gått over. Jeg er 8+6 (eller 9, da klokka er over 12). Jeg kommer nok til å bestille UL privat snart. Jeg er litt bekymret for om det er noe der i det hele tatt. I tillegg er det kjempevanskelig å holde det hemmelig for venner og familie. Spesielt nå i ferien! Jeg har jo egentlig lyst å rope det ut til hele verden!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+5 idag, og fikk se et bankende lite hjerte på UL i går. Så nå tror jeg jeg tør å henge meg på her! :) Jeg er stuptrøtt fra jeg står opp til jeg legger meg, kvalm hele dagen, men holder det de fleste dager greit i sjakk ved å ta det rolig og spise OFTE! ;) Ellers er jeg oppblåst som en ballong, og ser ut som om jeg er myyye lenger på vei. Jeg har en del kramper i magen, men mindre enn forrige svangerskap. I tillegg har jeg fått litt kranglete bekken allerede for en uke siden.. Men alle symptomer er velkommen her så lenge lille frøet klorer seg fast i 9 mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme fra morgen til kveld her også, i dag måtte jeg gå hjem fra jobb... Det eneste som hjelper er å spise med jevne mellomrom. Forsøker å holde det på et fornuftig nivå... Er 7+0 i dag, og ser ikke gravid ut, men har blitt litt tjukkere synes jeg. Var ikke kjempegøy å kjøpe bikini i går <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! :) Ja, gleder meg til å faktisk få litt gravid mage.. Akkurat nå syns jeg også at jeg bare har blitt tjukk og formløs.. Er så full av luft, og klarer rett og slett ikke holde magen inne! Husker når jeg var yngre og så folk som bare var noen uker på vei og plutselig hadde mage.. Jeg tenkte at herregud hvorfor går de og presser magen ut!? Haha.. Nå vet jeg bedre, mens folk sikkert tenker det samme om oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mye av energien tilbake:D Er i fin form, kan være litt småkvalm av og til. Er 8+4 og har fått mage, er ikke bare luft fordi jeg har den når jeg våkner på morgenen:P Elsker å være gravid:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Lillesmula! :) Da er det håp for oss som ligger uten energi med hodet i bøtten.. ;)

Haha;) Ja, jeg synes nesten det er litt ekkelt å være i så fin form, er jo redd noe skal være galt. Skal prøve å nyte det:)

 

Passer du buksene du brukte før du ble gravid? Jeg har ikke sjans å få igjen knappen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei, jeg har ikke gått med bukse på flere uker! Det føles som en form for tortur med noe stramt over magen om dagen! :D Jeg har kjøpt meg noen deilige lange bommullsskjørt fra HM som jeg valser rundt i. Fantastisk å ha det mer komfortabeld enn i joggebukser, samtidig som man ser litt fin ut! ;) Hehe..

Jeg har faktisk lurt på om jeg skal kjøpe meg noen gravid-klær også snart.. Er veeeldig tidlig, men jeg klarer bare ikke noe over magen.. Har du det sånn også? Forrige gang hadde jeg like mye mage som jeg har nå når jeg var nesten 12 uker.. Denne gangen syns jeg den bare poppet ut! Merkelig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, får helt hetta av stramme bukser! Har kjøpt et par myke bukser som er vide oppe:) Har også noen chinos som er litt vide som jeg bare har putta et hårstrikk i knappen. Er mitt første barn, men er bare 1.60 og ganske sped.

 

Skal til new york i starten av september, hadde håpet at jeg kunne vente med å kjøpe gravideklær til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen så å si på topp. Hvis du ser bort fra at jeg legger mg i senga om kvelden med ettåringen. Men hver gang jeg stresser litt så får jeg helt forferdelig halsbrann og da blir jeg kvalm. Har heldigvis ikke problem med buksene siden jeg ennå ammer knøttet så får jeg ikke i mg nok mat om dagen. Konstant sulten. Men kjøpte noen komfy tights med bred strikk sist gang på Cubus. Tok de litt ned på hoftene så var d herlig for magen.

 

Haha langt innlegg. Men plages til tider av akutt kvalme. Måtte finne en hundepose når jeg satt på med faren min som kjører bil. Når han stoppet så var d rett til nærmeste sjappe å få i mg mer mat for å stabilisere magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja kjenner til det med akutt kvalme! Derfor har jeg alltid med meg vesken full av nødproviant  så jeg kan komme blodsukkerfallet i forkant.. Eplejuice blandet med farris er veldig greit når jeg er kvalm syns jeg.. Og Lackerol med havsalt har plutselig blitt magiske for meg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...