Gå til innhold

Planlagt keisersnitt


Septembermirakel❤️

Anbefalte innlegg

Er det fler enn meg med termin i september som skal ha planlagt keisersnitt?

Noen som aldri har tatt ks før??

Jeg har nettopp fått innvilget dette 23/9 ... er spent på hvordan det blir og ikke minst tiden etterpå.

Det er litt rart å tenke på at man vet både dato og klokkeslett for når man skal bli mor og få se det lille nurket :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha. Har hatt ks før,men haste etter to døgn.

Planlagt er def bedre enn haste, men du må jo selvsagt være beredt på en god del vondt etterpå, skal jo kuttes en del lag i buken. Be om smertestillende før drit vondt i dagene etter. Ikke hoste, ikke le,ikke sett deg ned i myk sofa/seng. Kan hjelpe å holde et sammenbrettet håndkle f.eks mot såret når reiser deg. Ikke løfte tyngre enn babyen. Ikke anstreng deg for tidlig. Men mest av alt, nyyyyyyyt bebisen;););)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha planlagt ks 09.09. Gledgruer meg:) har født vaginalt 2 ganger tidligere.

 

Er litt deilig å tenke på at jeg ikke skal gjennom rier, pressrier, å revne en gang til.

Føler det blir lettere å forklare lite mobilitet med operasjonsår på magen enn at man har revnet opp og ned i mente nedentil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så bra du fikk innvilget keisersnitt og at de ikke satt seg på bakbeina:) Det må være greit å få det avklart så du slipper gå og bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde planlagt ks, var ikke så ille som forventet. Men jeg hadde kjøpt belly bandit, og det hjalp veldig mye på smertene, begynte og bruke den først når jeg kom hjem, men neste gang tar jeg den med på sykehuset. Lykke til jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte Google belly bandit... høres og ser ut som en lur ting å skaffe seg. Får man det kun på nett? hvilken størrelse er det lurt å kjøpe, ser en nettbutikk anbefaler å kjøpe det etter fødsel... men den må jo være deilig å ha allerede på sykehuset? erfaring jenter?

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...