Gå til innhold

Når har dere fått time til OUL?


linda2011

Anbefalte innlegg

De sa iallfall på Ahus at de tok ut uke 21 tror jeg det var og ikke etter det ! så 23 er kanskje en smule sent, vet ikke hvorfor de velger å ikke ta det etterpå jeg men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på Ullevål den 18 Juli, da er jeg vel i uke 19 trrror jeg. Har mista litt tellinga ettersom legens beregninger og menstermin ikke er helt enige.. :) Men det blir gøy! Tok UL i uke 13, og da mente hun at det var en gutt, så vi er spente på hva de sier på sykehuset..
Er det andre her som har fått pekepinn på kjønn så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte purre 3 ganger før jg fikk time,så hvis du ikke har fått time enda ville jeg sjekket at henvisningen faktisk var motatt på sykehuset som utfører UL! Skjer visst til tider at legekontoret glemmer å sende inn den delen av helsekortet! Vi fikk vite mest sannsynlig gutt i uke 14 så blir spennende å se:) De skal jo ha ett ganske trent øye for å se kjønn så tidlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte purre 3 ganger før jg fikk time,så hvis du ikke har fått time enda ville jeg sjekket at henvisningen faktisk var motatt på sykehuset som utfører UL! Skjer visst til tider at legekontoret glemmer å sende inn den delen av helsekortet! Vi fikk vite mest sannsynlig gutt i uke 14 så blir spennende å se:) De skal jo ha ett ganske trent øye for å se kjønn så tidlig .

 

Ja, har skjønt at det kan være "rester" etter halen til fosteret som kan se ut som en liten snopp etc.. 

Blir spennende å høre om de så/tipppet riktig hos deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun sa hun trodde gutt,men det kunne også være en hoven klitoris! På 3D bilde vi fikk ser det både ut som gutt og jente:P Fant en veldig bra side om det på nettet og da er det visst bare vinkelen på utstikkeren som skiller så tidlig,mer enn 30 grader= gutt og mindre en 30 graders vinkel er jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time 5.august kl 9.30! Har vært på tidlig ul hvor alt så bra ut! Nå er det kjønn som står for tur!:) sååå spent!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ringe i morgen jeg også:)

Hvordan gikk det? Jeg fikk byttet til min uke 18, de hadde gjort feil :-) Uten å måtte mase tilogmed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstrene mine sa det var normalt, men hvis ikke jeg hadde fått brev til neste uke, da måtte jeg ringe:) så bra du fikk det ordnet!:) de måtte ha gjort en feil ja, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig datoen på fredag. Så jeg skal på oul tirsdag 9 juli :-D på tidlig ul sa hun 60/40 på at det er gutt. Blir så spennende :)

Endret av Hewe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange som skal på OUL tirsdag 9.juli som oss :) Gleder oss veldig da det blir første UL dette svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk først 16.juli, men da er jeg i Tyrkia;-) Men fikk byttet til 23.juli uten problem. Da er jeg 20+2, selv om jeg tror terminen blir flyttet litt seinere i desember etter UL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært på OUL, og det var ei lita lillesøster med 90% sannsynlighet:) Alt sto bra til!Vil vel tro man kan kjøpe rosa da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og fikk se en frisk, sprellende liten gutt :-D 98%sikkert , så det ganske tydelig selv hehe. Er kjempe glad <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I dag er det OUL for meg! :-D Gleder meg masse.

Forløpig menstermin er 31.12.13, så får vi se om det skjer noe med den.

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det avgjort! Vi venter en liten gutt! Jordmor flyttet ikke termin, men sa han var 17+6 (29.12). Flyttet ikke termin pga tidlig ul-termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...