Gå til innhold

Når har dere fått time til OUL?


linda2011

Anbefalte innlegg

Har follk begynt å få time enda? Legen min har glemt å sende rekvisisjonen,for andre gang :( Håper jeg får timen snart,er jo begrenset med timer i ferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke time før 29 juli, grunnet ferieavikling osv. Da er jeg akkurat i uke 21... Sent, men har jo allerede hatt en ul i uke 12 så går vel bra å vente :) blir artig og se forandringen siden sist da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time i begynnelsen av juli.. 14 uker da, synes det virket tidlig..

 

 

14 ???? ja det må vel være feil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sekretæren på lege kontoret sa det var helt i orden med ul i uke 14, jeg skjønner ikke helt hvordan de kan fastsette termin da.. men jeg kunne ringe sykehuset hvis ikke timen passet... Skal på tidlig ul i morgen så tenkte å høre litt da.. Tidlig ul er også fordi jeg er litt i tvil om hvor angst jeg er på vei..

Så muligens 18, mest sannsynlig 14 når jeg har time til oul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 juli, vil da være 20+2, men er midt i ferien min så må prøve å få bytta.. da blir den sikkert utsatt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nå 12.07. Er da 19 uker den dagen.

Fikk først indikert to uker senere: )

 

Var på privat UL i går og fikk hele undersøkelsen, vite kjønn ol av den beste her i byen. Herlig.

Foreløpig satt frem noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska på OUL 4.Juli om morgenen.... Klare snart ikkje venta... Tidå går sååå seint asså... Glede oss kjempemye t denna dagen ;-) Bestilt boken Snart Mamma og på nett, vell mannen min gjorde det, som ein overraskelse. Kjekt å ha ein mann som interessere seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må høre med legekontoret om de har sendt henvisning. Fikk brev i dag fra Haukeland om time 29 august. Da er jeg jo i uke 23,lovlig seint synes jeg. Så skal spørre om å få tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sendt for lenge siden, jeg måtte selv poste den. legen sa "da vet vi at dn blir sendt"..så syns det er merkelig:-/ ja det var i seneste laget syns jeg...er ikke det uke 18 man egentlig skal inn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen kommune sin brosjyre om svangerskapsomsorg sier jo uke 18,og vanlig er det mellom uke 18 og 20. De får jo ikke foretatt målinger som man kan stole på så sent.... Kommer til å ringe i morgen.

Du kan jo ringe KK og høre om de har mottatt henvisning. Jeg ringte legekontoret mitt for 1,5 uke siden om å sende henvisning, så du burde jo få vite det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...