Gå til innhold

trening


snart5bare89

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere gravide som trener?

 

For et år siden var jeg aktiv på trening senter tre- fire ganger i uken og danset 3 timer i uken (jobber som danselærer).

Det var på denne jeg traff min samboer. Å etter han flyttet inn har jeg bare blitt slappere og slappere. Jeg danser fremseles siden det er jobben min.

 

Men idag møtte jeg noen av venninnen mine jeg ikke har sett siden jeg ble gravid.

De er veldig ærlige å hun ene sa " du har ikke lagt mye på deg men du ser mer slapp ut"

Jeg fortalte samboeren min dette og han sa.

Ikke for å være stygg med deg og du vet jeg elsker deg men du er jo ikke like fast som du var før. Å det er jo ingen unnskyldning å ligge på sofaen hele tiden bare oga du er geavid.

Å jeg er jo wnig med han, mn synes ikke det er konfortabelt å gå på treningstudio .

 

Jeg er heler ikke fornøyd med kroppen i det hele tatt, å ja jeg er 17 uker på vei og kroppenforandres jo. Men det skal jo gå å han å holde kroppen litt stram selvom.

 

Så det jeg lurer på er om dere har noen motivasjons tips til meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart deg på 2.tri jeg :) Synes ikke du skal stresse med å trene kroppen fast og fin når du er gravid, men heller gjøre det fordi du allerede har lyst til det og fordi du får mer energi av det. Om du ikke føler at du orker det så synes jeg virkelig ikke andre skal pushe deg til det. Synes det var litt korttenkt av samboeren din å si det sånn da, i hvert fall hvis du har en del plager som gjør det tungt å bevege seg mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...