Gå til innhold

Kraftige spark døgnet rundt


rugemamma

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt i magen som sparker så og si døgnet rundt, det er knapt en times fred å få. Det er jo kjempekoselig å kjenne liv, men skal det virkelig være så voldsomt mye aktivitet?? Er nå i uke 23, og har kjent liv siden uke 15. Hele magen rister og hopper, og han sparker i alle retninger, noen ganger også samtidig på høyre og venstre side av magen. Ultralyden viste da vitterlig bare en unge...

Er det noen andre som også kjenner så mye liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har enda til gode å kjenne på begge sider av magen samtidig, men jeg får ofte spark mot blære og toppen av magen samtidig. Antar at det er beina som sparker fra og hodet kræsjer på andre siden. Såpass kraftig at hele pcen/boka/tallerkenen hopper (ja, jeg bruker magen som "bord" :P ). Eer ganske morsomt å se at hele magen spretter slik!

 

Hvor mye som er vanlig vet jeg ikke, dette er min første :) men hos meg pleier det å være noenlunde rolig mellom kl 11-19, avbrutt at litt turning inni magen etter jeg har spist/drukket. Er i uke 25. Syns det er på grensen til plagsomt, selv om det er koslig... Hvordan i all verden det kommer til å bli i tiden som kommer tør jeg ikke tenke på en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM jeg gjør... ( er i uke 27 ) Med gutten min merket jeg ikke liv før ordinær UL denne gangen merket jeg liv ved uke 12-13 ( noe jeg ikke trodde gikk an) Guttebassen ga meg et dytt i ny og ned men denne jenta er helt vill. Er aldri fred å få. Det er som du sier så klart veldig koseligå merke liv men hun her virker stor og sterk og det kan til tider være ekstremt slitsomt,og ikke minst vondt.

 

Jeg vet ikke om det er fordi magen allerede har "vært i bruk" en gang før og at hun har bedre plass enn hva nr.1 hadde. Håper det, for det siste jeg trenger er en jente som er bajas. Gruer meg til tennårene allerede hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...