Gå til innhold

Liten mage...


Bondejenta&lillegutt

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har noe godt svar på hvorfor jeg er så liten, magen altså, vet alle er forskjellige og alt det der:), men eg ser ut som en som er 3-4 mnd på vei men eg e 6 mnd på vei, er 171 høy, og veide 65 pluss minus ett kilo eller to, før graviditeten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også liten mage, det er først de to siste ukene at jeg har fått spørsmål om bi venter nummer 3! Jeg er også 6 måneder på vei. I følge målinger er magen bitte litt mindre enn normalen. Du er jo lang og kan fordele magen over flere cm enn noen på 1,60. Livmora kan jo være bakovervendt og derfor ser magen liten ut og ikke minst du har kanskje ikke lagt på deg så mye fett på magen. Plutselig spretter den nok mer ut og jeg synes jo det er en fordel med liten mage så lenge som mulig! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er flere som til nå ikkje har turd spørre om jeg er gravid, for d såg egentlig bare ut som jeg hadde lagt på meg litt :P

Okey, så d finnes en god forklaring, takk, hehe.. Har ikkje hatt noe sånn følelse på at noe er galt heller, at minien kanskje ikkje vokser så han skal eller noe i den dur, så vi satser på st d er som du sier ;)

D hadde jo vært supert hvis ingen eller få av de over ti kiloene som viser ekstra på vekten ikkje er fett ;) men ja er en fordel med liten mage, og så føler eg meg sånn fin gravid med søt liten mage, hehe, :)

Takk for svar, og lykke til te deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...