Gå til innhold

Gutt eller jente?


Påfuglbarn

Anbefalte innlegg

Skal på OUL på mandag og er så utrolig spent på om det er en liten gutt eller jente i magen. Ingen tvil om at vi vil vite i alle fall, klarer ikke å vente helt til fødselen. Har virret veldig mellom gutte- og jentefølelse, og en liste med 13 "tegn" på hvilket kjønn det blir endte med 7 gutt og 6 jente, så nå er jeg helt blank, haha!

Flere som er veldig nysgjerrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi også er utrolig spent. Har ultralyd på torsdag, så hvis de klarer å se så vil

vi gjerne vite :) Har ikke tatt noen tester eller sjekket tegn, så vi får vente å se :) Bare noen knappe dager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempespent! Men har en veldig sterk jentefølelse denne gang, så er nesten overbevist om at det stemmer ;) Har stemt på to barn foreløpig, hehe. Og jordmor antydet at det kunne være jente på UL da jeg var 12 uker. Må fortsatt vente helt til 27.juni før vi finner det ut, så det blir leeeenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært 100% sikker på jente med de andre to. Denne gangen er jeg usikker, men heller litt mer mot gutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker selv på hva jeg tror. Med første trodde jeg gutt men fikk jente. Nå vingler jeg veldig. Så kjenner litt på at det er lenge til november. Hehe. Vi vil ikke vite hva det er på forhånd. Visste ikke det sist heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker til OUL i mårra... Kan nesten ikke vente... Har 2 jenter fra før og kjenner at jeg egentlig ønsker meg en jente til... Mest praktisk i forhold til klær og leker og alt jeg har etter de andre 2 :) Men for all del. En lillebror blir like velkommen han :) Har ingen følelse selv, formen har vært lik alle 3 svangerskapene, så om det er et tegn så blir det vel en liten prinsesse til... Hjertelyden har også ligget omtrent rundt jentene sin. Men må vente til 18.juni med å få se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde følelsen på gutt første gang, å da ble det gutt. Med nr to hadde jeg jentefølelse, men det ble også gutt. To dager før oul drømte jeg at det var en gutt i magen. Denne gangen tror jeg det blir jente, ser ikke for meg at det kan være noe annet. Men viser det seg at det er gutt denne gangen også så blir jeg selvfølgelig glad for det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vinglet frem og tilbake på gjettingen. Har vært veldig spent frem til ultralyd i dag.

Det viste seg å være ei jente. Så da blir det annenhver her; jente, gutt, jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har ultralyd ioverimorgen og er så spent at jeg holder på å sprekke :) Akkurat nå sitter jeg med hjemmeeksamen i sykepleie, så dagene går heldigvis fort unna :P

 

Noen som sier at saft, brus eller iskaffe før ultralyden gjør babyen litt livligere, personlig så drikker jeg sjelden brus eller iskaffe, så tenkte å høre om dere har noen erfaringer? :)

 

Gratulerer så mye til En av hver + en til med ei litta jente i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg har ultralyd ioverimorgen og er så spent at jeg holder på å sprekke :) Akkurat nå sitter jeg med hjemmeeksamen i sykepleie, så dagene går heldigvis fort unna :P

 

Noen som sier at saft, brus eller iskaffe før ultralyden gjør babyen litt livligere, personlig så drikker jeg sjelden brus eller iskaffe, så tenkte å høre om dere har noen erfaringer? :)

 

Gratulerer så mye til En av hver + en til med ei litta jente i magen :)

 

Ja, søt og/eller kald drikke er oppkvikkende på den lille ja :) Men om det er noen fordel før UL vet jeg ikke, for kanskje den spreller så voldsomt at du ikke får sett nøye nok på den :P Er sprekkeferdig av spenning jeg også nå ja, men jeg må jo vente 3 uker enda! Sykmeldt er jeg også, så dagene går ikke akkurat fort nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle: Jeg har hørt det samme, at det kan være lurt å drikke/ spise noe søtt. Gjorde ikke det selv denne gangen da. Her var morkaken litt i veien, slik at det var vanskelig å finne en bra vinkel på lille. Og så hadde hun hendene mye opp i ansiktet :) Gled deg til ultralyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oul onsdag om en uke, heller litt mot å tro at det er en gutt mens samboeren tror helt sikkert på jente! :) var forresten på tidlig ul i uke 12, spiste en vaffel før jeg gikk inn og da sprella den sånn at det var umulig å fokusere på det området. Så denne gangen skal jeg ligge unna noe søtt før ul tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk et kaldt glass saft før ultralyden idag, da var babyen våken men ikke for aktiv, fikk se alt og viste seg frem :) Så da vet dere det :) Gjemte seg en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det er ei jente til, termin satt tilbake til 6 november. Alt sto bra til såg det ut som :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter en jente! :) samboeren hadde rett.. Jeg var så overbevist om at det var en gutt, så vi vedda om en halvtimes ryggmassasje. Argh, kunne trengt den massasjen selv.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en overvekt av jenter i Novembergruppa! Spent på hva resten av oss får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var både sikker og usikker. Hadde liksom ikke noen klar følelse på kjønn, slik jeg har hatt med jentene. Og andre symptomer denne gang. Fant derfor ut at det måtte være gutt. Jommen hadde jeg rett i alt. Termindato, morkaka foran og gutt :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var både sikker og usikker. Hadde liksom ikke noen klar følelse på kjønn, slik jeg har hatt med jentene. Og andre symptomer denne gang. Fant derfor ut at det måtte være gutt. Jommen hadde jeg rett i alt. Termindato, morkaka foran og gutt :D :D

 

Hehe, så gøy :) Jeg var særlig skråsikker sist da det ble jente og er like skråsikker på jente denne gang + at jeg tror morkaka ligger foran ;) Blir så utrolig spennende å se om begge deler stemmer! Riktig termindato får jeg aldri bekreftet på UL, får bare vite at de på sykehuset er heeeelt på jordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid for OUL i dag. Alt så bra ut, hadde med mine 2 jenter som var veldig spente på om det ble en lillesøster eller en lillebror. Jeg ønsket meg en jente til, men hadde ingen følelse selv... Jordmor måtte lete en stund for å komme til mellom beina... Og der så det ut til at det var en liten prinsesse til  :wub:  Skal ikke ha på seg at hun spriker unødvendig med beina hvertfall :P. Terminen ble justert 3 dager frem, helt greit, siden jeg har født ca 2 uker før på de andre to. Ny termin er nå 12.november, satser fortsatt på et lite halloweenbarn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...