Gå til innhold

Er det flere som er trøtte og slitne hele tiden eller er det meg det er noe galt med?


blabla38

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er i uke 20+2 (førstegangsfødende med tvillinger), de siste 3 ukene har jeg kun gått på jobb (sitter på kontor), gått hjem, ligget på sofaen og så lagt meg kl 2200. I helgene orker jeg mer, da får jeg gått tur med hunden, trent litt hjemme (øvelser fra kiropraktor for å forebygge bekkenløsning, da jeg har store sjanser for å få dette, burde trent oftere). Vanligvis er dagene mine veldig fylt opp, trener vanligvis 3 ganger i uken styrketrening, gått på yoga 1 gang i uken, tur med hunden hver dag og nå ingenting. Orker ingenting, noen andre som har det sån eller hadde det sån? I tillegg har jeg diabetes 2 og må nå gå på insulin, så jeg vet ikke om dette også påvirker den enorme latskapen min for tiden. Erfaringer? Har så dårlig smavittighet for alt som burde vært gjort og ikke blir gjort. Mannen jobber i huset for å få det ferdig til sept/okt, noe som går utover den stakkars hunden vår som får lite tur (vel er han 16 år, men veldig sprek for alderen). Hvordan har dere andre det? Bør jeg gi meg et spark bak og komme meg opp av sofaen eller er det litt normalt å ha det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig normalt, jeg var kjempesliten når jeg var gravid, og leste rundt omkring på nett at det er vanlig. Noen dager etter jobb var jeg så sliten at jeg følte at jeg ikke burde kjøre bil, klarte ikke å ha fokus rett og slett. Jeg tror kroppen brukte det jeg hadde på å lage tvillingene, men så gjorde den jo en god jobb. :) Men tvilling-gravide blir jo ofte helt eller delvis sykemeldt ganske tidlig, det er også pga høyere risiko for både bekkenproblemer og med svangerskapet generelt. allerede fra uke 20 iflg tvillingforeldreforeningen: http://www.tvilling.no/index.php?page_id=28. Det er jo uansett viktig å høre på kroppen og spise og drikke nok. Jeg kjøpte måltidsdrikker på apoteket og hadde i tillegg til mat for å få i meg nok de dagene jeg følte at jeg trengte det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...