Gå til innhold

Noen i Østfold?


Minnimusa

Anbefalte innlegg

Prøvd i BIM treff trådene å finne andre gravide i Østfold uten særlig lykke. Kanskje det er noen her inne??

 

Hadde vært gøy å komme i kontakt med folk da jeg ikke er herfra og kjenner da ikke så alt for mange mennesker og i hvert fall ikke som jeg kan skravle babytanker med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Endelig noen :P Er i Fredrikstad litt nå og da siden bestevennina mi bor på Rolvsøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, til dere begge :)

Jeg bor også i Fredrikstad, flyttet hit i Januar som var og nå blir det jaggu bebis neste Januar hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig :)

 

Jeg er i Fredrikstad jevnlig da bestevenninnen min bor der. Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er temin litt uvist, var til privat UL i dag siden min sambo ikke får vært med til uka. Så nå går vi kanskje fra 11 januar til begynnelsen av februar. Vi får se når vi har vært hos sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har OUL 29.august i sykehuset og såååå spent om de klarer å se kjønn, VELDIG lyst til å vite for bare LITT nysgjerrig hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg synes tråder som dette har en tendens til og dø litt ut. Kan vi ikke prøve og sette en dato og se om folk er klare for et møte? Hva med fredag 25?? Forslag til tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...