Gå til innhold

Skjev mage :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hehe, må le av magen min. Den er skjev sett ovenfra. Helt flat, men utstående mot navlen fra høyre, og buler skikkelig ut mot navlen fra venstre :) Noen andre som har oppdaget rare ting med kroppen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fra mitt synspunkt så ser det ut som magen min er litt større på høyre enn på venstre side ja, men ellers ser den vel ganske normal ut til å være gravidmage ;)

Men jeg tenkte å spørre legen snart om hvorfor magen min ser ut til å starte allerede ved ribbeina og ned! Helst fra ettermiddagen og utover at den er sånn diger, men utrolig slitsomt når det er så tidlig enda! Føler meg som en ballong :P Er jo ganske oppblåst i tillegg til litt forstoppa, så i går kveld hadde jeg nesten lyst til å kaste opp, bare for å føle at jeg fikk plass til litt mer god mat, etetrsom maten tydeligvis bruker en eeeevighet på å finne veien ut der nede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser det ut til at bebis foretrekker seg på venstre siden av magen - på morgenen når blæra er full ser man spesielt godt at venstre side av navelen stikker mer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...