Gå til innhold

Hva kan bidra til å øke verdi på hus før salg.??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har hel renovert 2 etasje i huset. Ikke ferdig enda.

Ser på sider på nettet at dette er ting som har noe å si.:

lys

farger på vegger,gulv og tak,

strøm anlegg,

listing gjort pent

 

 

Noe mer vi bør tenke på.?7

Vurderer å selge huset...

 

Anonym poster: e0c669e4ce8e6eee0f0f6dcb3e413289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke begynn på noe uten å fullføre det. La heller ting stå enn å gjøre det halveis

 

Anonym poster: 7caa4e7b00b3e9b87c702e4096ae145e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagå

Vi var i kontakt med banken og eiendomsmegler for noen uker siden. De spurte om vi hadde gjort noe oppussinger. Vi fortalte at det eneste vi har gjort er å male alle tak og vegger og lagt nytt gulv. De fortalte at det var det eneste som var nødvendig. Det var ikke vits å bytte bad eller kjøkken før salg for som regel tapte man på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i kontakt med banken og eiendomsmegler for noen uker siden. De spurte om vi hadde gjort noe oppussinger. Vi fortalte at det eneste vi har gjort er å male alle tak og vegger og lagt nytt gulv. De fortalte at det var det eneste som var nødvendig. Det var ikke vits å bytte bad eller kjøkken før salg for som regel tapte man på det

 

bad er ikke byttet. kjøkken byttet vi når vi kjøpte huset for noen år tilbake,..

 

 

Anonym poster: e0c669e4ce8e6eee0f0f6dcb3e413289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn på noe uten å fullføre det. La heller ting stå enn å gjøre det halveis

 

Anonym poster: 7caa4e7b00b3e9b87c702e4096ae145e

 

alt blir gjort ferdig. Det vi jobber med nå. få dette ferdig til vi skal selge.

Skal bruke litt tid på lister og få det helt her.

 

Anonym poster: e0c669e4ce8e6eee0f0f6dcb3e413289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er å gjøre det så enkelt og fint som mulig. Til visning anbefaler jeg å gjøre alt så hjemmekoslelig som mulig uten å ha for mye personlige preg, eks. Ikke ha fremme brudebilder bilder av barna osv. La de som kommer på visning dannet sitt eget bilde av hvordan de og eventuelt deres barn skal ha det. Å for all del ikke bruk masse farger. Vær nøytrale på alle områder :-)

 

Anonym poster: ebe699b7f4b87bc5915e370d618dec52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har netopp pusset opp badet for 250 000 og fikk beskjed om at verdien kansje gikk opp ca.100 000, så det lønner seg ikke ihvertfall :)

..men vi MÅTTE få fiksa det da, siden det ikke var godkjent i utgangspunktet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg nok påvirke en del av hagen. En vellstelt blomstrende hage, innkjørsel uten huller, frukttrær som er beskåret, en fin sitteplass og en grønn, jevn plen (ikke nylagt ferdigplen) gjør meg mye mer positiv til en eiendom og sikkert villig til å betale litt ekstra.

 

Anonym poster: 3809447355883ae0d31c0030e0ea26db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats ute! Drit i tapetet inne, legg heller en ekstra platting eller gjør hagen innbydende, før du tapetserer tvstua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...