Gå til innhold

Skravletråd


lillespiree

Anbefalte innlegg

Jeg sjekker oktober 2013 forumet hver dag, men det er ganske rolig her inne!

 

Men hvordan går det med vekta? Og begynner magen å vise seg?

 

Jeg er 21+2 i dag og har gått opp 3,5 kg.. Og magen har endelig poppet frem, men gleder meg til den blir enda større :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Ganske stille her inne ja ;-) Er 21+5 i dag og formen i dag er skikkelig dårlig. Trøtt som en strømpe og stort sett demotivert for alt! Ja, kanskje med unntak av å sove. Har vært hjemme med Minsten i dag, for han hadde feber i går, og duogdu... Ikke helt i vater i dag heller, kan jeg si! *telletilti*

 

Ellers skrider vel graviditeten frem som den skal. Magen popper frem nå og vekta har begynt å gå litt fortere oppover, i takt med at anklene blir tjukkere og tjukkere. Ble litt frustrert over sokkemerkene på føttene her om dagen *sukk* Har gått opp en 4 kg til nå. En del mindre enn ved de to andre. Kvalmen har gitt seg da, heldigvis, noe som også varte myyyyye lenger enn med de to andre. Blir spennende å se om det faktisk kommer en gutt denne gangen også, selv om dette svangerskapet har vært helt forskjellig fra de to foregående (begge gutter). Vi vet ikke hva det er, men jeg er overbevist om at det er en gutt til ;-)

 

Aff... Møkkadag :-P *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...