Gå til innhold

Kjenner liv hver dag nå :) Flere?


Tredjemann på vei :D

Anbefalte innlegg

Forrige gang kjente jeg små sprell allerede i uke 12 da også, og denne gang kjente jeg tydelige dult/sprell på søndag og har kjent det daglig siden :) Er 13 fullgåtte uker i dag! Først nå den siste uken har dette blitt veldig virkelig for meg, og nå kjenner jeg meg helt i lykkerus :) Det er så herlig å kjenne at den lille er full av liv og koser seg der inne!

 

Er vi flere som kjenner tydelige bevegelser så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig :) Jeg er 16+4 idag, førstegangsgravid. Har ikke kjent noe ennå, tror jeg iallefall :) Gleder meg til å kjenne det jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig :) 14+0 her og ikke kjent noe. Ut fra hjertelyden har baby flytta seg fra venstre side til mer sentrert. Vanskeligere å finne lyden nå enn før, men på ett sted hører jeg den svaaaakt i det fjerne. Kanskje baby er så langt inni der nå at jeg ikke vil kjenne noe på lenge enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Er 15+3 i dag, har ikke kjent noe som jeg vet for sikkert er den lille. Har kjent noe som jeg selv mener ikke er luft/puls, men er så svakt at kan ikke si det sikkert.. Får vente litt til tror jeg. For førstegangs er det vel ikke vanlig før litt senere, så er ikke bekymra..! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent liv regelmessig fra uke 12 jeg også, 3.gangs. Kjent liv minst annenhver dag, så når jeg i dag ikke hadde kjent noe siden fredag ringte jeg føden (jobber på sykehus). Fikk lov til å stikke innom dem en tur, de fant hjertelyden nesten med en gang. I slike tilfeller skulle man hatt Angelsound hjemme ja... 16 uker i mårra. 4 uker til UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjente det ikke på langt nær så tidlig som førstegangs nei, så dere skal absolutt ikke være bekymret :) Men dere kan bare glede dere til dere får kjenne det for første gang!

Jeg sjekka med Angelsound i går kveld, bare for å bekrefte at babyen er kommet mye lengre opp nå og det stemte veldig bra. Fant lyden tvert på ene siden midt mellom navlen og skambenet. Så nå vet jeg også at det meste av den ekstra magen nå skyldes baby og livmora, og ikke bare flesk og luft, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent liv flere ganger nå i kveld, føler meg litt hysterisk som ringte føden i dag... Hehe... Kjenner jeg tenker myyye på alt som kan gå galt denne gangen, gjorde ikke det med de to første... Blitt eldre med mer erfaring sikkert... Som regel går alt bra da :) Legekontroll neste uke, OUL om 4 uker og time hos jordmor og 5 uker. Mye å se frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 15+4 første gangen jeg trodde jeg kjente spark, men nå er det ingen tvil lengre - er 17+2 og når Fridays har gratis påfyll på brus ble det mye sukker og veldig mye aktivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg er nå 14+2 og har kjent liv sporadisk de siste dagene :) Oftest når jeg sitter på jobben.

 

Kjenner det godt igjen fra forrige svangerskap, men da kjente jeg ikke noe før i uke 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent litt liv hver dag i litt over en uke. Gleder meg til det blir så samboer og jentungen kan få kjenne det utenpå. Er 15+6 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...