Gå til innhold

17.mai. Kjole eller bunad ?


Eira <3 Familien

Anbefalte innlegg

Jeg er i et lite dilemma med meg selv om dagen. 17.mai nærmer seg med stormskritt og jeg passer bunaden min såvidt for tiden.

Bruker dere bunaden på 17.mai hvis den er litt trang eller velger dere heller en litt penere kjole som passer? Egentlig har jeg vel lyst å kjøpe meg en ny kjole for anledningen, men det er vel å sløse litt for mye med penger.

 

Hvordan er det med deres mager, august-mammaer? Er dete begynt å bli store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke bunad, så det er i grunn ikke et dilmemma. Men har prøvd å finne en fin kjole, men syns det er vanskelig. Strammer lissom feil her og der, stor ved brystene, trang over magen osv... he he. Men orker ikke sitte hjemme på 17 mai, så er nødt til å gi shoppingrunden en ny sjans i morgen :)

Hvis bunaden din er trang hadde jeg ikke orka, hater ting som presser på magen, hvert fall på dagen hvor man skal spise masse is og pølser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde _ikke_ fått på meg bunaden min nå for å si det sånn :D (men nå er den relativt figursydd også da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd bunaden enda, men satser på at den passer:) brukte den når jeg var lenger på vei sist gang og er ikke noe større nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte kvinne meg opp i en uke før å prøve, men den passer akkurat. Her blir det bunad, men er jo litt kjedelig å bare se ut som jeg har lagt på meg, mister lissom litt av fasongen.

 

Mistenker sterkt at den kun passer for bunaden min har høyt liv, samt at jeg veide vel 15 kg mer da den ble laget, ergo nå passer den akkurat i ytterste hakk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg feiget ut og tok kjole, og godt var det! Hadde hetetokter de lux i 15 grader og sol. Åssen skulle lissom det gått med bunad :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...