Gå til innhold

Når er det vanlig å begynne å kjøpe inn utstyr til babyen?


l89

Anbefalte innlegg

Selv har jeg kjøpt stortsett alt allerede, mangler i all hovedsak bare litt tekstiler(dynetrekk, handduker, laken, litt klær osv).. Mange mener jeg er tidlig ute, hva er egentlig normalt? Er i uke 31 nå, termin 11.07 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du er tidlig ute, men det er vel fordi jeg selv var velig tidlig ute med å gjøre klart både slike ting og alt annet av utstyr. Jeg har det meste i orden nå og er 30+0 i morgen.

Det er flere måneder siden jeg kjøpte tekstiler som du nevner, og vasket og strøyk de med de samme, så de er klar til bruk. Jeg tenker at det med å forberede seg må være opp til hver enkelt. Selv er jeg veldig glad jeg er ferdig med det meste, formen er mye dårligere enn noen gang og har fått streng beskjed fra føden om å bare hvile nå. Så nå kan jeg slappe av med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er alene om å ha gjort mye innkjøp :-) gleder meg jo utrolig til prinsessa kommer, og føler at innhandling og forberedelser korter ned ventetiden litt :-) Er jo utrolig koselig å pusle rundt med babyutstyret! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 29 og har kjøpt det meste. Mangler stellebordet, men det er fordi det jeg vil ha er utsolgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...