Gå til innhold

Noen fra Trondheimsområdet her?:-)


Songfugl

Anbefalte innlegg

Ser den.. Jeg har heldigvis klart å holde bekkenløsningen i sjakk. Enkelte dager er verre enn andre, men jeg berger stort sett greit :-)

Verre er det med allmenntilstanden. Etter en hel dag på jobb kan jeg sovne på sofaen straks jeg kommer hjem og våkner fra komaen først 2-3 timer senere. Resten av kvelden har føles det som om jeg har influensa, hodepine og alt vondt i verden samtidig.

 

Heldigvis pleier det å gå over til neste morgen igjen, så jeg kommer meg på jobb. Og sånn går no dagan!! :-) He he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er omtrent sånn jeg har det etter jobb jeg også og ettersom jeg har to gullunger fra før så har jeg ikke samvittighet til å bruke meg opp på jobb hver dag ;) Vil jo ha litt energi igjen til de to, og det er jammen mye som skal følges opp, særlig når man har skolebarn! Kjenner jo at trettheten er blitt litt bedre, men det varierer fortsatt veldig fra dag til dag... Skulle ønske termin var på sensommern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPS!!

 

Babyshop på Sirkus shopping har -20% på 3 valgfrie ord.varer f.o.m i dag onsdag og ut lørdag 8. juni!!

(Gjelder medlemmer i V.I.B klubben, man kan melde seg inn i kassen :-)) ;)

 

Jeg var nettopp å kjøpte, vogn+bag, stellebord og voksipose - sparte 2300 kr!! Helt supert :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med tips :) Selv så blir det for mye omvei for mannen i huset, så tror ikke han gidder kjøre dit for å handle til baby nå :P Men grattis med så mye nytt og fint utstyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å meld dere inn i facebookgruppa for oss fra Trondheim hvis dere vil :) Ligger an til barseltreff med julegaveshopping og baking osv. hvis vi vil bli kjent vet dere :)Kunne møttes i svangerskapet og blitt med på gravidyoga og andre deilige og velfortjente opplevelser også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk, men måtte utsette ul til onsdag da samboeren er offshore. Så fortsatt noen dager før jeg får møte knøttet! Jeg vil gjerne bli med på Facebook-gruppa! Sender deg pm! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...