Gå til innhold

halvveis <3


glerme81

Anbefalte innlegg

Tiden flyr, allerede halvveis!! Skal si det går fort når en allerede har en 2 åring å henge fingrene i. Hærlig, gleder oss på baby igjen! :wub: Synes dere det går fort? Ønsker dere alle fine mai-dager :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg ble flyttet en dag hører jeg nå egentlig til oktober, men er helt dødt der, så snoker her inne ennå 8-)

 

Jeg synes det går ganske fort, men slo meg at det fremdeles er 20 uker igjen, og sa ramlet jeg fort ned på jorda igjen :-S Bra det går mot sommer! Med de to andre har jeg gått gravid på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tiden raser så fort avgårde at jeg ikke klarer å henge med! Er 22 uker i dag, og jeg rekker ikke venne meg til en ny uke før jeg oppdager at jeg er +6 igjen og snart over i ny uke ;-) Har både en treåring o en seksåring å holde fingrene i, i tillegg til innspurt med bacheloroppgave, så det er nok å gjøre! Det skal faktisk bli deilig at tiden snart forhåpentlig vis går litt saktere når jeg er ferdig med skolen. Dette går nesten for fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så digg, nå går tida fort! 6 uker til sommerferie, lang sommerferie (lærer), 2 uker på jobb og så i permisjon. Jeg gleder meg så til å ha baby i huset igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

116 dager igjen og 166 dager bak meg i følge min babyverden app :D

Har gått altfor fort denne gangen. Med nr. 1 var det nesten så jeg telte timer. Denne gangen har tiden bare flydd .. Men skal bli godt å få bebis i armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes egentlig tiden har gått veldig sent denne gangen :/ med dem 2 andre synes jeg tiden gikk mye fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...