Gå til innhold

OUL :D


lillespiree

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har vimsa litt fram og tilbake fra september 2013 og oktober 2013, men i dag har vi vært på OUL og fått fastsatt en "endelig" termin som er 2. okt (vi er 18+3 dager på vei i dag)

 

Vi venter en liten gutt og er såå glade :D Flere som har vært på OUL??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D Jeg skal ikke på OUL før 13. mai, har egen termin 11. oktober, og tror ikke OUL-termin blir så lang unna det. Hva slags symptomer har du hatt/har? Jeg har så innmari følelse på gutt, men alt tilsier at det er en jente. Superkvalm uten oppkast (fortsatt i uke 17), hodepine, tøst på gul saft og farris, enorm matlyst på dagtid, kvalm mest på kvelden. Hjertelyd på første kontroll i uke 14 var 155. Har ikke vært på kontroll siden. Lite kviser, mister ikke hår, og kroppshåret vokser saktere. Har ikke lyst på hverken søtt eller surt, men generelt middagsmat går ned. Glder meg SÅ til å se den lille på ultralyd og ikke minst fortelle alle om at jeg er GRAVID! (Foreløpig hemmelig!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D Jeg skal ikke på OUL før 13. mai, har egen termin 11. oktober, og tror ikke OUL-termin blir så lang unna det. Hva slags symptomer har du hatt/har? Jeg har så innmari følelse på gutt, men alt tilsier at det er en jente. Superkvalm uten oppkast (fortsatt i uke 17), hodepine, tøst på gul saft og farris, enorm matlyst på dagtid, kvalm mest på kvelden. Hjertelyd på første kontroll i uke 14 var 155. Har ikke vært på kontroll siden. Lite kviser, mister ikke hår, og kroppshåret vokser saktere. Har ikke lyst på hverken søtt eller surt, men generelt middagsmat går ned. Glder meg SÅ til å se den lille på ultralyd og ikke minst fortelle alle om at jeg er GRAVID! (Foreløpig hemmelig!) :)

 

 

Tusen takk :) Om dagen har jeg veldig få symptomer, har heller ikke hatt mange... Jeg har ikke vært kvalmt, så føler meg veldig heldig. Men har vært energiløs og ekstremt trøtt de første ukene og fram til uke 13/14.

 

Jg har lite kviser, mister heller ikke hår (mistet ekstremt mye hår når jeg ikke var gravid - tykt hår). Har heller ikke hatt lyst på søtt. Men frukt, grønnsaker, knekkebrød og middagsmat går ned :) Så vekten er det samme som før jeg ble gravid. Har vært ganske matlei.

 

Vi har jo en del likheter, så det blir spennende å høre hva du får :D Du må holde meg oppdatert. Jeg hadde også en guttefølelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D Jeg skal ikke på OUL før 13. mai, har egen termin 11. oktober, og tror ikke OUL-termin blir så lang unna det. Hva slags symptomer har du hatt/har? Jeg har så innmari følelse på gutt, men alt tilsier at det er en jente. Superkvalm uten oppkast (fortsatt i uke 17), hodepine, tøst på gul saft og farris, enorm matlyst på dagtid, kvalm mest på kvelden. Hjertelyd på første kontroll i uke 14 var 155. Har ikke vært på kontroll siden. Lite kviser, mister ikke hår, og kroppshåret vokser saktere. Har ikke lyst på hverken søtt eller surt, men generelt middagsmat går ned. Glder meg SÅ til å se den lille på ultralyd og ikke minst fortelle alle om at jeg er GRAVID! (Foreløpig hemmelig!) :)

 

 

Tusen takk :) Om dagen har jeg veldig få symptomer, har heller ikke hatt mange... Jeg har ikke vært kvalmt, så føler meg veldig heldig. Men har vært energiløs og ekstremt trøtt de første ukene og fram til uke 13/14.

 

Jg har lite kviser, mister heller ikke hår (mistet ekstremt mye hår når jeg ikke var gravid - tykt hår). Har heller ikke hatt lyst på søtt. Men frukt, grønnsaker, knekkebrød og middagsmat går ned :) Så vekten er det samme som før jeg ble gravid. Har vært ganske matlei.

 

Vi har jo en del likheter, så det blir spennende å høre hva du får :D Du må holde meg oppdatert. Jeg hadde også en guttefølelse..

 

Hei igjen! Da har jeg vært på ultralyd og der stemte ikke magefølelsen min i det hele tatt..hehe.. for inni magen min var det en frisk og fin liten jente. Terminen ble flyttet en dag fram, så den er 12. oktober. Kjempestas! Nå er jeg allerede halvveis! :D Lykke til videre i svangerskapet.. Går fort til oktober, og da kan vi kose oss med disse søte små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Min termin ble ikke flyttet selv om jeg ble 2 dager lenger på vei enn mensterminen, termin den 24. oktober. Vi skal også ha en gutt!  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...