Gå til innhold

Noen som har fått mage allerede??


Nebbdyret <3

Anbefalte innlegg

Er straks 14 uker, men har hatt større mage i minst en måned allerede. Trodde først det var luft og at den ville forsvinne men neida! Syns selvfølgelig det er kjempe koselig å ha mage allerede, for gledet meg jo veldig til det :)

 

Er slank, og magen står ikke ut på den måten at folk kan tenke jeg bare er litt lubben, det er ganske lett å skjønne at det er baby på gang :)

 

Andre som har fått allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig :)

 

Jeg må ha rar anatomi i magen. Er 11 uker og magen er ikke til å ta feil av. En uke til livmor kommer opp fra bekkenet. Den dytter visst alt jeg eier oppover. Hehe. Har ikke luft og fordøyelsen er normal. Kaster opp og spiser ikke like mye som før, likevel er magen enorm. Den er stor når jeg trekker den inn og. Ser ut som en nisse :) Buksene ble for trange allerede i 8 uke. Magen er høyere og rundere enn ved normal oppblåsthet så det er vel innvoller som stukes opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er kommet her også:-) 12 uker, får ikke til å lukke ullkåpen min, syns det er veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Magen er på vei. Godt på vei ;-)

Nå har jeg passert 12 uker og, så da gjør det ikke så mye ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen her vises veldig godt på kvelden, men ser normal ut på morgenen ;) MEN ingen vanlige bukser passer da, så større er jeg blitt ja... Kjenner godt livmorkanten når jeg ligger på ryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, magen er godt synlig. Har begynt med mammabukse nå, da synes den enda bedre... Så jeg går i mammabukse og vide gensere, for her er det ingen som vet noe ennå... Jeg er 13+4 iflg UL i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er nok bra med mage her også. Poppet veldig bare iløpet av siste uka. Begynte med mammabukse i går faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må komme meg ut i butiken og kjøpe noen mammabukser. Trodde jo sommern skulle komme snart og at jeg kunne gå i kjole, men får nok komme meg ut å handle litt! Blir jo kvelt i alle bukser, skjørt og strømpebukser :P

 

Bra det er vanlig da! Da vet vi det, siden alle her har mage!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs og i uke 16, så skikkelig babymage er det ikke helt enda, men merker at den er på vei - ser det spesielt godt på morgenen, når blæra er full! Mammabukse ble derimot kjøpt inn i uke 11, var veldig oppblåst og alt som klemte over magen var ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er 18+1 idag og magen strutter som bare det :) Det er ikke til å se feil av, stolt førstegangsgravid med magen på vift :) Under en uke til ultralyd. Spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...