Gå til innhold

Ultralyd- venter en liten guttemann


guttemammaistavanger

Anbefalte innlegg

Er helt i ekstase, nå kan jeg begynne å tenke navn på ordentlig :-) Ingen jentenavn....... Nå skal det sorteres litt i klær og diverse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så mange som får gutter her, altså! Er jo sikker på at jeg får gutt nr 3. Ordinær ul om to uker. Prøver å overtale mannen om at vi ikke skal vite ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som får gutter her, altså! Er jo sikker på at jeg får gutt nr 3. Ordinær ul om to uker. Prøver å overtale mannen om at vi ikke skal vite ;-)

Ha ha, jeg overbeviste mannen om at vi ikke skulle vite nå da jeg også tror at vi kun får gutter, har to. Jeg var kjapp på ultralyden og sa vi ikke ville vite:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som får gutter her, altså! Er jo sikker på at jeg får gutt nr 3. Ordinær ul om to uker. Prøver å overtale mannen om at vi ikke skal vite ;-)

Ha ha, jeg overbeviste mannen om at vi ikke skulle vite nå da jeg også tror at vi kun får gutter, har to. Jeg var kjapp på ultralyden og sa vi ikke ville vite:)

Jeg må lukke øya, tror jeg, når proben settes på. Våre barn har en tendens til å moone. Er liksom ikke noen tvil da, kan du si 8-) Hadde ALDRI trodd at jeg hadde klart å ikke vite. Vanligvis altfor nysgjerrig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :)

 

Jeg trodde gutt i begynnelsen (mannen holder fremdeles en knapp på gutt), men jeg har vært litt usikker de siste ukene. Var på OUL i dag og greidde ikke å se noen ting så lurer på om det kanskje kan være ei lita jente inni magen. (Sykehuset her nekter å si noe om kjønn på UL så må gå privat for å få vite.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på UL i går, det blir gutt! :D Har hatt det på følelsen hele tiden. Navnet er i boks og i går gikk jeg amok i Newbie avd. på KappAhl :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gutt her også! Fikk vite det i dag! :wub: Var innom Kappahl å kjøpte en body "when i grow up i wanna have a (bilde av en mustasje) søøøt, blir jo gøy å handle litt igjen, da vi har en jente fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...