Gå til innhold

Er det like vondt å revne som det jeg frykter?


siot

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å revne, så de valgte å klippe 2 steder. Jeg fikk ikke noe varsel om dette, men skal love deg at jeg kjente det. Det var rett før ho mellom bena på meg fikk seg en real smell i hodet.



Anonymous poster hash: 4033e...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei jeg havnet i full narkose pga revning grad 3/4. Husker ingen ting fra selve revningen smerten osv da jeg var grusomt sliten fra fødselen. Etterpå arbeidet derimot var tungt og krevende. Men er helt frisk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde tang og totalruptur på første.

 

Ja klart det var sykt vondt, svimte nesten av og hadde ikke bedøvelse. Det verste jeg noensinne har opplevd med klar margin.

 

Men jeg kjente ikke spesifikt at det revnet, og det var egentlig veldig bra, og etterpå er man så ødelagt at det ikke svir i sår eller noe, man er bare nummen. Og når man revner så ille som meg slipper man å kjenne på at det skal sys, da er det full narkose og operasjon - så man kjenner jo ingenting før man våkner opp av narkosen. Da er det normalt for de fleste å få smertestillende de neste ukene mens man gror, og tipper det funker bra. Jeg er allergisk mot de fleste smertestillende og tok ukene uten - det var ikke spesielt behagelig, man er stort sett mest sengeliggende.

 

Merkelig nok var jeg god som ny da det hadde grodd, og har ingen problemer i ettertid med unntak av fødselsangst. Har hørt om mange som har problemer uten å ha revnet - så det er ikke automatisk krise at man revner kontra ikke revne - såframt man blir sydd skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har så angst for å revne at jeg blir fysisk kvalm når jeg tenker på det. Gruer meg skikkelig til fødsel  :spy:



Anonymous poster hash: 75a95...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...