Gå til innhold

Når kjøpte dere vogn? Eller hvor lenge drøyer dere kjøpet?


Musling

Anbefalte innlegg

Jeg er så usikker på om jeg bare skal kjøpe. Vi har egentlig ikke så god plass, men kan jo ta litt tid med levering og sånn,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bestilte for over to mnd siden fra kiddies24.de, og bestilte i god tid fordi jeg var redd det skulle ta litt tid. Etter en uke kom sportsvognen, alt av ekstra utstyr + bilstol og base, men ikke bagen. Bagen kom denne uka.

 

Om du kjøper en vogn som ikke tar så stor plass sammenlagt, så kan du kanskje stue den vekk litt i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ja, vi skal også bestille fra kiddies. Ser nå at de ikke har vognen på lager så tror bare jeg skal bestille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du forresten hvordan der er med adaptere til bilstol. Vi har kjøpt maxi cosi, men husker ikke hvilken og denne ligger pakket ned. Må man ha noe adapter/festegreier til baggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt:) Free shipping og ble billigere enn jeg hadde trodd. Stod at de hadde vogna og alt på lager så da kan det være den kommer om ikke så lenge likevel, Gleder meg masse selv om det er trangt om plassen her i leiligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager sent svar. Ser du allerede har bestilt. Fant du adapteret?

Adapter til maxi-cosi får du også kjøpt hos kiddies, men det kommer vel an på hvilken vogn du tenker å kjøpe.

 

Husk at du må betalt 25% moms og et lite tollgebyr når du henter ut varene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med toll/frakt fra kiddies24.de?

 

Barneutstyr fra Tyskland er vel tollfritt, så en betaler et lite gebyr bare, som hos oss ble ca 200,-

Frakten kan du se hvor mye den kommer seg på om du fortsetter bestillingen.

 

Det som skjer er at de tar bort tysk moms på varene også regner de ut frakt.

Når du henter ut varen må du betale tollgebyret og 25% moms av varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke vogner bestilte dere derfra?! Jeg har ennå ikke kjøpt, men de anbefalte meg å bestille nå om de ikke hadde inne den jeg vill ha for det var vist lavdrift av levering i sommer mnd :/ så må vel finne vogn neste uke tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke vogner bestilte dere derfra?! Jeg har ennå ikke kjøpt, men de anbefalte meg å bestille nå om de ikke hadde inne den jeg vill ha for det var vist lavdrift av levering i sommer mnd :/ så må vel finne vogn neste uke tenker jeg :)

 

Vi bestilte TFK Joggster Twist. Hvilken vogn tenker dere på? Håper det ordner seg for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte min emmaljunga for ca 3 uker siden :) fikk den med en gang, men har god plass å lagre ting så det er ikke et problem for meg :) mange i min omgangskrets reagerte på at jeg kjøpte den så tidlig da.. men jeg liker å være tidlig ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...