Gå til innhold

Har så lyst på røyk!!


Elsa88

Anbefalte innlegg

Jeg røykte rett før jeg ble gravid.

Hadde liksom sluttet nesten et år før, men klarte å holde dette i skjul for mannen min. Sluttet å røyke den 3 jan, og ble gravid mellom 6-9 januar 2012.

Gikk igjennom hele svangerskapet med å crave røyklukt....

Sleit som bare det men klarte å unngå å ta meg en selv.

 

Har nå en gutt på 6 måneder, men har fremdeles lyst på en røyk :(

Får ikke lov til å begynne av mannen min, for han er redd for å begynne selv. Og at han vil at vi skal være et forbilde til gutten vår ( det vil jeg også da men)

MEN tenker slik at vis jeg tar bare 1 for å sjekke om det er like godt som før, så kanskje jeg ikke liker det å slipper å ha denne følelsen. Men kan hende det går den andre veien også at jeg får bare mer lyst på det.

 

Er så forvirret!

Kan jo ikke gå forbi noen med en røyk uten å inhalere røyken..

Hjelp!

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra at du har klart å holde deg og får håpe du klarer å fortsette slik. Tenk på hvor flink du er som har valgt å slutte slik at sønnen deres skal få vokse opp uten røykende foreldre. Tenk på hvor bra det er for helsen din at du er røykfri. Risikoen for både kreft og hjerte og karsykdommer er betydelig redusert pga dette. Tenk så ille om du skulle bli syk og sønnen deres ville miste deg som ung. Nå har du redusert denne sjansen betraktelig! Du er superflink! Stå på videre og tenk på at røyken som tar MANGE liv hver dag ikke skal få ta ditt liv, i tillegg betaler de MYE penger for denne utrolig farlige uvanen. Lykke til videre! Klem fra eksrøyker som også valgte bort røyken da hun ble gravid. Har dessverre også måttet se mange mennesker som har ligget for døden og brukt sine siste dager på å trilles ut i sykesengen for å ta en røyk. Røyken skal aldri få bestemme over meg igjen!

 

Anonym poster: daa3ffb6208acd8cec1f7e353d58c2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-røyk sier jeg bare!!! Her slet jeg, sprakk tit og ofte på det, men så ble jeg introdusert for el-røyk, den er ikke skadelig for noen, du får samme effekten som av vanlig røyk :) Jeg tar noen trekk av min noen ganger i uka, når ungene har lagt seg, jeg lukter ikke røyk etter på, det påvirker ikke tenner, hud, klær, hår, munn, lunger osv osv.. Men du får en moderat dose nikotin i kroppen :) Er også lettere å holde fast ved enn tyggis og plaster, da du kan holde den, den ser ut som en røyk, og når man er med venner som røyker, så faller man ikke utenfor :)

 

Anonym poster: 46e618b6834b473a9f811bd7a7951c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...