Gå til innhold

Funksjonshemmet barn etter vaksine i svangeskap?


1.gangsmor

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen, eller noen dere har hørt om, som ble vaksinert for svineinfluensa mens du var gravid som fødte barn med funksjonshemming? Det gjorde jeg, og jeg mistenker at det kan ha en sammenheng, men legene avviser det. Så jeg lurer på om det er noen som har opplevd lignende. I såfall hvilken type skader. Jeg er interessert fordi jeg tenker at hvis det er andre som har barn med samme typen skader som min datter, kan det være en fellesnevner. Vil så gjerne til bunns i dette. Fikk beskjed på UL at alt var fint, og jeg hadde jo trodd at siden min datter ble født med såpass omfattende skader, at hvertfall noe av det ble påvist på UL, og jeg hadde aldri UL etter vaksinen.

 

Håper på respons :)

 

Hilsen Tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke noen lignende erfaring . Men dette høres jo forferdelig ut. Hvilke type funksjonshemmninger er det snakk om ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Jeg tok vaksinen også mens jeg var gravid, men mitt barn har ikke noen funksjonshemning. Men jeg angrer bittert på at jeg tok vaksinen, og er redd for at jeg har påført han noen "skader" , eller sykdommer som kan dukke opp når han blir eldre. Var også livredd da han var baby for at han ikke skulle være "normal". Tok det opp med legen at jeg slet med dette, men han bare avføyde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...