Gå til innhold

Facebook


Venterpåenspire

Anbefalte innlegg

Det er laget en facebookgruppe for oss med termin i november. Den heter foreløpig min (mamma i november) den er lukket, men kan søkes opp. Etterhvert vil den bli hemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott tiltak, men jeg er desverre for "feig" til å melde meg inn der enda :P Vil være mest mulig anonym, men skal vurdere det når gruppa blir hemmelig for andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den ;) du får gjøre det :) den er lukket, så ingen som ser hva som skrives der da, kun hvem som er medlem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg finner ikke facebook gruppa - vil gjerne bli medlem

Den er gjort hemmelig, men sender deg navnet mitt så kan du legge meg til som venn så fikser jeg det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blir med jeg også nå ;) Send meg en pm med navnet ditt da Venterpåenspire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi andre her venter vel på at noen av de som er medlem skal sende en pm... Har sendt melding til Venterpåenspire for lenge siden, men ikke hørt noe.. Håper hun har det bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt medlem der, men må være venner med dere på face for å legge dere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt medlem der, men må være venner med dere på face for å legge dere til.

 

Ja, men så send oss en melding her med navnet ditt da, så vi kan legge deg til som venn ;) Aner jo ikke hva du heter :P Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det mye aktivitet på facebookgruppa? Har ikke så veldig lyst å blande facebook og svangerskapet, men er kanskje greit å bli kjent med noen i samme situasjon snart - og stemmer det at det er en egen for Trondheim i tillegg til en felles? Begge er skjulte grupper jeg må inviteres til antar jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...