Gå til innhold

interesse for babytreff? baby, 6 mnd


lenekris82

Anbefalte innlegg

hei,

det ser ut til at det er heller laber aktivitet inne på denne siden, men jeg prøver likevel.

 

fikk en gutt i oktober i fjor. han er nå 6 mnd gammel og både ham og jeg begynner å kjede oss litt om dagene. så jeg har funnet ut at jeg må sjekke ut disse sidene da jeg ikke har venner i samme situasjon som meg selv.

 

bor i bergen på Sandsli, har en gutt på 2 år og 9 mnd fra før.

 

ønsker å treffe andre i samme situasjon, hvor vi kan møtes på kafe, hjemme hos hverandre, eller på tur. :)

 

håper det er noen som synes dette høres kjekt ut.

 

-Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg åpen barnehage! Da kan du komme og gå som du vil, du treffer andre voksne med baby eller barn. Blir en kjent med noen gjennom åpen barnehage, er det jo bare å treffes privat også. Det er flere i sentrum (Kirkens bymisjon sin i Kong Oscars gate, Salem sin i Sigurds gate, en på Nordnes, en i Åsane, Sandviken, Landås, Fridalen......). Vet ikke om flere, men det er det jo sikkert - det finnes jo flust av babysanggrupper også. Jeg pleier selv gå med min på 10 mnd i Kirkens Bymisjon sin, og av og til Salem sin. Sistnevnte er ganske misjonerende på sangsamlingen, mens Kirken Bymisjon sin merker du overhodet ikke til noe slikt. Smak og behag :) Her er en link til min favoritt: http://www.bymisjon....pne-barnehager/

Ses vi?

Endret av trintra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vi er en gruppe med termin fra januar til juli, som er i ferd med å etablere facebookgruppe, og satser på treff fremover, med eller uten baby. Har bare hatt ett treff hittil. Jeg har ei jente født i januar, og også en gutt på 2 år og 9 mnd. Er du interressert er det bare å sende meg en pm:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei,

Jeg fødte en gutt i mars 2013. Jeg ønsker å møte andre mødre som barn i samme alder. Hva heter FB-gruppen som møtes i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...