Gå til innhold

Spørreundersøkelse om barneprodukter


Spørreundersøkelse123

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Vi er tre jenter som nå fullfører vår Bachelor i markedskommunikasjon på Handelshøyskolen BI i Trondheim. Vi har valgt å se nærmere på småbarnsforeldres forbruksmønster og trenger i den forbindelse litt hjelp av DEG.

 

Alle data er anonymisert og ingen enkeltpersoner vil kunne gjenkjennes i den ferdige oppgaven. Opplysningene slettes når oppgaven er ferdig, innen 06.07.2013. Studien er godkjent av Personvernombudet for forskning, Norsk samfunnsvitenskapelig datatjeneste (NSD).

 

Undersøkelsen vil ta 3-5 minutter å svare på og man kan delta i trekning av to gavekort som takk for hjelpen.

 

https://www.surveymonkey.com/s/JW3D2ZX

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å svare, men måtte gi meg. Får alt av klær brukt, men fant ikke noe sted for å krysse av for dette:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å svare, men måtte gi meg. Får alt av klær brukt, men fant ikke noe sted for å krysse av for dette:(

Beklager så mye, det er tanken som teller og tusen takk for at du ville hjelpe oss :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg ser visningstallene er høyere enn de som faktisk har svart. Vi mangler fortsatt en del svar for at vår bachelor skal gå i boks. Håper virkelig flere kan svare på spørreundersøkelsen. Hadde satt veldig stor pris på det og på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...