Gå til innhold

17. mai klær - høygravid?


kajak&Daniel

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av mai, og har begynt såvidt å tenke på hvordan jeg skal gjøre det på 17. mai.

Jeg bruker normalt bunad denne dagen, men det går jo ikke i år!

Hva tenker dere andre å gjøre? Kjøpe nye penklær som bare kan brukes denne ene gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin før 17. mai, men kan jo hende jeg fortsatt vaker rundt med kul på magen på overtid :) Og har ikke tenkt å kjøpe nye klær. Har litt penklær fra jul og våren som jeg tenker jeg kan sette sammen til noe. En thights med blomstrete tunika til og litt snasen hårsveis - ?

Skal også i et par konfirmasjoner, men pynter meg som best jeg kan og tenker som så at som høygravid så har man vel "lov" til det meste i klesveien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 14.mai, og regner vel med at sannsynligheten er stor for at jeg fortsatt er høygravid på 17.mai. Jeg tror jeg har noen sommerkjoler i skapet som kan brukes, men da med singlet under for at de ikke puppene skal hoppe ut :P Dersom ingen av kjolene passer så får jeg heller bare gå i noe jeg får på meg den dagen. Regner med at jeg ikke skal vase rundt i oslo sentrum uansett.

 

Veromoda pleier å ha ganske greie billige kjoler på våren. Tror jeg kjøpte noen der i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1 uke før, så har vel tenkt som så at om jeg ikke har født eller ligger på sykehuset, så har jeg neppe så lyst til å spasere mye rundt uansett. Blir det en tur ut på 17. mai, så finner jeg nok noe å ta på meg; om ingen kjoler passer lenger, så en tunika eller noe ja. Forståelsen for at man ikke er stivpyntet som høygravid er vel ganske stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke tenkt på 17.mai engang, det virker så fjernt!! :) Har hatt tankene mest på selve fødselen, og har helt glemt at det er mye annet som skjer i mai... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17.mai, og tenker at alt er lov da!! :) Jeg kommer til å tenke komfort før stil den dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bare litt lyst til å svare her :) Fødte 19.mai sist, og på 17.mai hadde jeg på meg tights og en fin tunika m/ tynn cardigan utenpå. Følte meg såååå fin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...