Gå til innhold

Er det egoistisk å ville ha tvillinger?


klishe89

Anbefalte innlegg

Vi har hatt lyst på barn lenge. Vi har prøvd i over 1,5 år og er under utredning ettersom jeg ikke blir gravid. Nå er det aktuelt med prøverørsforsøk og vi vil så gjerne ha tvillinger. Vi vil gjerne ha flere barn og er redd for at det kanskje ikke går. Vi vet det innebærer risiko og mer arbeid, men vi ønsker det likevel.

Er det egoistisk å be om å få satt inn to egg hvis det er mulig?

Endret av klishe89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt lyst på barn lenge. Vi har prøvd i over 1,5 år og er under utredning ettersom jeg ikke blir gravid. Nå er det aktuelt med prøverørsforsøk og vi vil så gjerne ha tvillinger. Vi vil gjerne ha flere barn og er redd for at det kanskje ikke går. Vi vet det innebærer risiko og mer arbeid, men vi ønsker det likevel.

Er det egoistisk å be om å få satt inn to egg hvis det er mulig?

 

De setter ikke inn to egg, ihvertfall ikke i det offentlige.

Kanskje hvis dere har prøvd flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel si at det ikke er egoistisk, siden dere har prøvd og skal inn i prøverørsmølla. Blir man ikke lett gravid kan det være vanskelig å få flere enn en, og har dere to og føler det er perfekt, så vil dere slappe mer av og føle at ting er som det skal. Mindre stress og fokus på det å skulle lage en til, og dermed heller mer fokus på forholdet og ungene. Ser ikke at noen har noe å tape på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...