Gå til innhold

Flere med termin tidlig i april?


baremay

Anbefalte innlegg

Her kommer oppdatering fra meg også:-)

 

Begynte med regelmessige tak i korsryggen/nederst i magen en eller snnen gsng på tirsdag.ikke vonde, bare ubehagelige. Varte gjennom natta og sov godt med unntak av dobesøk der jeg fikk tømt meg skikkelig.

 

Våknet onsdag morgen med samme tak og konstant mensendmerter ssmme stedene. Tenkte her skjer d ikke noe enda og sendte gubben på kurs. Rakk å komme til bhg med storesøster da første rie kom ca 07.30. Åj!

 

Ringte mamma som skulle komme tilbake oppover etter frokost(men ikke stress). Det ble kjapt endret til tror du skal raska på. Begynte med rier son kom 2, 5-4 min mellomrom. Plutselig kom de som perler på en snor 2-2, 5 min imellom.ringte føden og ble ønsket hjertlig velkommen 10.45 var vi inne.10 min i ctg og fikk konstantert 4 cm åpning.

 

Inn på fødestue og mamma ble massasjeslave. Riene klarte jeg ikke lenger puste eller gå meg gjennom.jm sjekket ca 11.20, da hadde jeg 6 cm åpning oc ho tok vannet. Da var d ikke fred å få, og epidural kunne jeg bare glemme.fikk pressetrang med en gang og d tok ikke mange riene før jeg ikke klarte ls være, d var jo så deilig å få gjort noe med smertene. Ca 12.45 hadde jeg full åpning og 14 min etterpå var ho ute.

Det gikk såpass raskt at det ble andregrads revning, og d var godt ingen fortalte meg om hvor raskt d skulle gå kontra sist (11.5 timer fra første rievtil ho var ute), om revninga eller ikke minst etterriene, men dette er alt glemt nå♥♥

 

Ihvertfall til Caja skal ha mat eller ho mor må på do:-) hehe;-)

Nå koser vi oss på barsel med gubben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :)

Tenk hvor forskjellig en fødsel kan være! Og enda godt vi ikke vet alltid hva som venter ;) Men jammen er det fort glemt når man koser med de små nurkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har født! Spennende å lese om hvordan det har gått med alle. Her har vesla rukket å bli en uke og vi storkoser oss hele familien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...