Gå til innhold

Surrer og bare venter..


Audix78

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her på BIM og bare venter på babyen skal komme seg ut.... Kjeder meg noe grassalt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her... 4 dager igjen til termin... Har en litt slapp og kjip dag i dag... Alt virker tungt og kjipt!

 

Satser på at de kommer seg ut snart, så blir alt så mye bedre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire! Og enda 12 dager til termin. Samboer tror at lillegutt ikke kommer før i april .. Usj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 5 .. 6 dager siden termin og jeg har begynt å gi opp.. Bare er her hjemme og får liksom ikke gjort noe :/ baaah :(

 

Har dere noen tegn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille snupp sank ned i magen i natt, så håper det er et tegn på noe?! Om ikke helt enda, så i allefall snart! 3 dager til termin...

 

Når blir du evt. igangsatt da Fuglemamma <3? Og hvor skal du føde? Burde vel ikke være så lenge igjen for deg nå uansett om det skjer av seg selv eller om du blir satt i gang? eller?

 

Er spent selv, for om jeg går over, så er påsken veldig nære, håper hun kommer seg ut før helligdagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på overtidskontroll enda påskekylling! Skal i morgen:) jeg hører til på riksen, men planen er å føde hjemme, så det er fint om den bestemmer seg for å komme ut innen jeg har gått 14 dager over, for ellers får jeg ikke føde hjemme :P

 

Heldigvis er ikke påsken alltid like tidlig som i år, slik at bursdagen ikke alltid faller i ferien, men krysser fingre for at din baby kommer når den skal! Er du førstegangs? Hvor skal du føde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegang ja :) Skal føde på Ullevål... vet ikke helt hvordan det emed hvor lenge man går over osv. Tror det er 10 dager, også blir man satt i gang, og isåfall rekker jeg det vel rett før helligdagene i påsken, om hun ikke finner på å komme før det selv da :)

 

Føde hjemme ja, så spennende! Det er tøft av deg :) Har du badekar også da, eller blir det uten det også? Har du egen jordmor du tilkaller som kommer hjem, eller hvordan fungerer det? Regner med du har noen fra før da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegang ja :) Skal føde på Ullevål... vet ikke helt hvordan det emed hvor lenge man går over osv. Tror det er 10 dager, også blir man satt i gang, og isåfall rekker jeg det vel rett før helligdagene i påsken, om hun ikke finner på å komme før det selv da :)

 

Føde hjemme ja, så spennende! Det er tøft av deg :) Har du badekar også da, eller blir det uten det også? Har du egen jordimor du tilkaller som kommer hjem, eller hvordan fungerer det? Regner med du har noen fra før da ;)

 

Det er bra! :) jeg har badekar ja, tenker å føde oppi det:) har egen jordmor som jeg ringer når fødselen er igang :) har barn fra før av, men dette er første gangen jeg føder hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel egentlig ikke lov til å kjede meg såååå mye ennå... er jo ikke på overtid engang... :-(

 

Det som høres best ut med hjemmefødsel er tiden etterpå... gleder meg ikke til å være på barsel.. liker ikke sykehus og liker ikke å være "pasient". Alle anbefaler meg å være så lenge jeg kan da... men jeg håper alt går som smurt og jeg kan reise hjem etter 1 dag max 2...

Sykehus SUGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er veldig tøff, det er vel ikke så veldig mange som velger å føde hjemme, tross man har flere barn fra før. Men skjønner det kan være deilig om man føler seg trygg på det :)

 

Var på siste vanlige kontroll hos legen i dag, 40 uker nå, termin lørdag :) Neste kontroll er onsdag, og da bestiller hun overtidskontroll på sykehuset! Så nå føler jeg at jeg ser enden på dette uansett om det skjer selv eller ikke... Håper jeg føder før kontrollen ;) Men vi får nå se :) Tør ikke tro helt på det, og har i bakhodet at jeg kommer til å måtte gå en stund til, men det er vel lov å håpe! Hodet hadde festet seg og hun har sunket godt ned, så hun vet jo i det minste hvor veien ut er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel egentlig ikke lov til å kjede meg såååå mye ennå... er jo ikke på overtid engang... :-(

 

Det som høres best ut med hjemmefødsel er tiden etterpå... gleder meg ikke til å være på barsel.. liker ikke sykehus og liker ikke å være "pasient". Alle anbefaler meg å være så lenge jeg kan da... men jeg håper alt går som smurt og jeg kan reise hjem etter 1 dag max 2...

Sykehus SUGER!

 

Nettopp! Ikke hør på hva alle andre anbefaler. Hør på deg selv ;) kjenn etter om du er komfy med å være et par dager på barsel eller om du bare vil hjem. Noen har glede av det ene, andre ikke - heldigvis er det du som bestemmer ;)

 

En uke på over termin idag. Slimproppen har gått, jeg har ganske kraftige mensensmerter som kommer og går. Var på kontroll istad- 2 cm åpning :) fikk beskjed om å dra hjem og spise, drikke og hvile! :D

Endret av Fuglemamma <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj... blir det baby hjemme i natt da eller?

 

Masse lykke til, skal sende noen fødetanker din vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj... blir det baby hjemme i natt da eller?

 

Masse lykke til, skal sende noen fødetanker din vei ;)

 

Æsj.. Det har stoppet helt opp jo :( nei nå gir jeg opp.. Det kommer visst aldri noe baby :( .. Ah, lei? JA! ;)

 

Skjønner meg ikke på denne luringen jeg .. Kryss alt du har for at det setter igang igjen! Hvordan er det med deg? Noen tegn til at det snart er igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd noe mer i natt eller?

 

Murret endel hos meg i natt, kjentes ut som om skjeden "jobbet litt" altså akkurat som om den utvidet seg...? Også litt sånne mensen smerter/murring, men ellers ikke noe mer tegn her... Så tar nok enda litt tid for meg... Har jo omtrent ikke hatt kynnere engang i løpet av svangerskapet, så her går det pent og rolig for seg ;)

 

Evt. siste kontroll hos legen onsdag til uken, og da skulle hun ringe å bestille overtidstime på Ullevål, så da vet man jo i alle fall mer når det evt kan skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Termin idag... så langt stille og ingen action... :-(

Samme her! Ingenting som tyder på at noe skal skje de nærmeste dagene heller. Stygt redd for at jeg må bli igangsatt... litt pessimist her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin idag... så langt stille og ingen action... :-(

Samme her! Ingenting som tyder på at noe skal skje de nærmeste dagene heller. Stygt redd for at jeg må bli igangsatt... litt pessimist her :)

 

Håpet han skulle komme før påsken.. men neeeeeeiiiida... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å smøre seg med tålmodighet, noe som er vanskelig. Går jo bare og venter på at noe skal skje.. Kan bli noen lange dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...